Tia med 2 ♀ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 foreldre perm kan startes opp til 3 mnd før fødsel. For noen kan dette bety at de har rett på betalt permisjon alikevel. Leste en artikkel om det for noen mnd siden kan desverre ikke gi link da alle bookmarks på en eller annen rar måte ble borte fra datan. Og de 6 av 10 mnd som man skal ha jobbet er jo før første perm dag. Dette kan jo ha betydning for noen.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 hadde jeg bare visst d før...er d mulig =( jenta mi måtte begynne i barnehage når hun ble 5mnd for vi måtte jobbe for å leve...arg.
Tia med 2 ♀ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg ble kjempeoverrasket når jeg leste det, hadde aldri hørt om det før. er så sint for at jeg ikke lenger har link til artikkelen for der sto det hvilken lov man skulle slå i bordet med, og at nav ikke kan nekte deg det grunnet at det står i loven. Desverre er det mange som tydligvis ikke vet dette, både blant de det gjelder for og de ansatte på nav.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 når vi sitter i veiledende samtale hos nav så synes jeg det er dårlig at de ikke nevner det når det hadde vert det beste...hadde jeg bare tatt permisjon 1 mnd før termin, så hadde jeg fått foreldrepenger..men neida. men takk for dette inlegget, jeg skal informere alle jeg kjenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå