Gå til innhold

dere som er ved termin eller overtid, har dere prøvd lakser olje?


trinemor

Anbefalte innlegg

dere som er ved termin eller overtid, har dere prøvd lakser olje?

 

er litt usikker på dette, har veldig lyst å prøve men samtidlig litt skeptisk. med 2 av mine venninner gikk det helt fint men det er så mange som advarer mot dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tør rettogslett ikke!! Er alt for redd for at det skal skje noe med baby nå på tampen. Har ventet nå i 9 mnd og hvis jeg gjør noe nå på slutten som kan skade eller i verste fall ta livet av baby så vil jeg aldri klare å tilgi meg selv!! Nå er jeg 8 dager over og skal klare å vente!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skeptisk til dette..Hører det kan føre til styrtfødsel! Vet ikke jeg da..Har ei venninne som tok det, det fører visstnok til diare først, og det frister ikke noe særlig det heller!:P

Nei, jeg venter til det skjer selv. Og gjør det ikke det, blir jeg vel satt i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt at morkaken kan løsne av disse sammentrekningene og da mister baby oksygentilførselen og da er det over... Gidder ikke risikere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 dager over, å er enig med de andre her! Jeg har ikke tenkt til å prøve det. Nå er det ikke lenge igjen uansett, så tar ingen "sjanser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper gjerne tau og andre småråd men aldri lakserolje..det er skummelt.Min mor tok ltt en gang og fikk store indre blødninger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja det er slike historier jeg også har hørt og er derfor skeptisk selv om venninna mi mener jeg bør ta det. tror jeg skal smøre meg med tålmodighet, er sant som dere sier at nå har jeg ventet i ni måneder så klarer jeg noen dager til :)

 

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv hoppetau og bryststimulering.Gjorde det igår, kjedelig men etter 10 min fikk eg sterke kynnere og inatt gikk slimproppen med blod.

Masser i 30 min og bruk salve hvis du blir sår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tør ikke! gå i trappper. og kjør over fartsdumper. dersom brystvortstimulering- ro det ned dersom sammentrekninger kommer hyppig. sex og orgasme er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...