Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe dyne eller "pose" som småtten kan sove i i senga. Bekymrer meg litt for om hun kommer til å sparke av seg dyna og bli kald i løpet av natta? Hva anbefaler dere som har gjort dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestemt oss for å bruke "Grobag" fordi dette reduserer risikoen for krybbedød. Med slik "pose" unngår man at ungen får dyna over hodet og dermed blir overopphetet eller kvalt.

Skrevet

Vi brukte dyne til gutten vår og skal bruke dyne til denne lille tuppa også. Han ble født i november, men mamma hadde en genial løsning på hvordan vi skulle hindre han i å sparke av seg dyna. Vi fikk 2 gamle votteklyper og klippet av strikken, så vi satt igjen med 4 klyper. Knøt på en strikk på hver klype og festet klypene til dyna (tø på hver side øverst og to i fotenden), så knøt vi dem fast til sprinklene på senga!

Neste baby blir født i mai/juni og skal sove i kurv med dyne, men da dropper vi sånne klyper. Tipper det ikke blir noe problem med dyne til et sommerbarn hvis hun i tillegg bruker pysj:-)

Skrevet

Dyne i både seng og vogn...

Skrevet

Grobags var fine gitt! Ser de har type med glidelås på magen og en annen type med glidelås på siden + i bunnen - hvilken er greiest?

Kjøpte dere både en 2,5 togs og en 1,0 togs tykkelse - eller holder det med 2,5 til norske forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...