Gå til innhold

når det er komfirmasjon i mai????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

når burde inbydelse evt komme da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper inbydelsen snart er der - hvis du venter på en da:-)

Vi fikk i alle fall en i går, en overraskende og veldig hyggelig en, til en konfirmasjon i begynnelsen av mai.

Skrevet

ha vi venter ,det er stedattera mi,håper ivertfall mannen min blir bedt

Skrevet

Han skal vel bidra, han også, i forberedelser og planlegging av konfirmasjon?

Synes det virker veldig slapt å sitte på rumpa og vente på invitasjon, men så vet jo ikke jeg foranledningen.

Skrevet

dere tar ikke kontakt og hører hvor landet ligger ?? eller har dere gjerne dårlig sammarbeid og venter og ser bare?

Skrevet

dårlig samarbeid

Skrevet

Synd med samarbeidet. Det har jeg forståelse for. Vi greide ikke å samle oss om en konfirmasjon i fjor, men hadde to selskaper for konfirmanten.

Jeg ville tatt kontakt selv hvis jeg var dere, for å høre hva som skjer.

Skrevet

Vi sender ut en måneds tid før. Alle som skal bli invitert er informert på forhånd så det er bare en ren formalitet.

Det er synd når ikke foreldrene klarer å samarbeide om slike dager som faktisk betyr noe for barnet. Min eks ga beskjed om at han var opptatt dagen før og ikke kunne hjelpe til med noe som helst. Fordi han skulle i konfirmasjon til en niese......Jeg gidder ikke diskutere, men gjør alt selv med suveren hjelp fra gode venner og familie. Han får en sluttsum som er delt på oss to i etterkant. Regner med at det går helt fint.

Jeg håper at dere blir invitert begge to og at det blir en fin dag for dere alle.

Å vise seg fra sin rause side er det eneste som gagner barnet ihvertfall. Så får man la voksenproblemene ligge akkurat den dagen. Det tror jeg vi alle kan klare med litt innsats og godvilje.-)

Lykke til!

Skrevet

vi veit absolutt ingenting,ikek gjesteliste,meny,hvor det skal være ,hva hun øsnker seg,hva vi evt skal betale,

har vært dårlig samarbeid i mange år,vært i retten osv,fått stavfestet samvær som mor ikke overholder osv

Skrevet

Uff det høres trist ut!

Er det mulig at dere rett og slett ikke blir invitert da?

Kanskje dere kan lage en egen fest for henne om så er. Med hans og din familie...

Håper for hennes del at moren kan legge bort sitt eget ego den dagen og vise en raus side - for datteren sin skyld.

Skrevet

Er det vanlig at far og stemor får invitasjon til konfirmasjonen? Jeg bare spør.... Vi har ikke fått noen invitasjon, og tar det som en selvfølge at vi begge med fellesbarn er invitert. Vi vet heller ikke om gjestene på mors side, men det er vel ikke mitt problem. Jeg stiller opp for mannen min - hadde konfirmanten og moren fulgt hjertet hadde vel ikke jeg vært ønsket, men hun ønsker vel ikke å bli uglesett av fars slekt :)

Skrevet

nei det var det da,regner nesten med at vi ikke er bedt da vi ikke har hørt noe enda...

Skrevet

er det ikke noen regler på at far må være med og betale konformasjon? også om de har vær sin konfomasjon så slipper han? jeg kan ikke disse reglene men gå in på Aleneforeldreforeningen.no og les litt der. for om det er sånn at man bare betaler for "sin" del om dere har vær deres så er det greit og vite.

forøvrig vil jeg tror at det er normalt og sammarbeide om en slik dag. jeg hadde forlangt at far hjalp til også med det praktiske om vi skal ha konfirmasjon sammen.

Skrevet

Jeg skal sende invitasjoner nå. Sender de fra barnet, fordi jeg vet at fars familie planlegger eget selskap. Mot barnets ønsker.

Han tar heller ikke kontakt for å hjelpe med noe som helst. Og jeg forlanger ikke noe som helst. Men kommer til å reagere om de gjør som de har sagt, har selskap en uke før konfirmasjon. Da syntes jeg de kan holde seg helt unna på selve dagen, Også i kirken.

Jeg kommer til å sende hele hans del gjennom NAV, for det spiller ingen rolle om han holder eget selskap, så lange jeg kan vise at de er invitert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...