M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Tusen takk kei27:-) Det er godt med trøsteklemmer!!!!!!! Lykke til til deg også. Har ikke vært helt lett for deg dette her heller.. Klem:-)
Klar Som Et Egg Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 kjenner igjen følelsen jah! hu kom til meg på mandag, og jeg blei så skuffa. hådde så høye forventninger for denne pp.. går da over i femte pp.. har ingen barn fra før av, og min stor skrekk er å aldri kunne få barn.... alle rundt meg har blitt gravide med en gnag, så merker at jeg blir utålmodig og engstelig for at det kan være noe galt med en av oss. men har jo ikke prøvd så lenge at det er grunn til bekymring! bare litt naturlig små-stressa :-) hehe.. lykke til neste mnd, vi får krysse fingra og gi beskjed her inne hva som skjer! lykke-til-klem!
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 åååå neeeei! Grrrrr... hva er det med den dama, som ikke forstår hvor hun er velkommen eller ikke??? håper så inderlig det blir din tur neste gang M-79! Mange trøsteklemmer til deg fra meg...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 Uff ja det er det jeg også er så redd for... Vi har heller ingen fra før, og mitt største ønske har ALLTID vært å få barn!!!!!!!!!!! Vet at vi ikke har prøvd så lenge at vi har grunn til bekymring, men det er nå bare sånn det er. Er bekymret! Og jeg hadde også så vanvittig god følelse denne pp.. Og så er det en ting som gjør at jeg er ekstra bekymret, og det er at mannen min har en senket testikkel, og jeg har lest så mye om at det kan gjøre mannen infertil eller ihvertfall sette ned kvaliteten til spermen.. Men jeg nekter å gi opp håpet! Og i april skal jeg til legen av andre grunner, og om ikke det har klaffet neste pp heller spør jeg ham om hva vi kan gjøre. Men: KlarSomEtEgg: VI SKAL KLARE DET!!!!!!!!!! LYKKE LYKKE TIL DENNE PP, OG MÅTTE DET KLAFFE FOR OSS BEGGE!!!!!!!!!! LYKKETILKLEM TIL DEG OGSÅ:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 Tusen tusen takk TusseMor&lillegutt:-) Du er en going!!!! Håper det har klaffet for deg denne pp, og hvis ikke klarer vi det samtidig neste mnd håper jeg!!!!!!!!!!! LYKKETILKLEMMMMM TIL DEG:-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Takk skal du ha for lykkeklemmen:o) Sender en tilbake i retur med det samme! Du er en skikkelig going du og;o) hihi... Tror nok kanskje løpet er kjørt for denne pp for meg, men vi får håpe helt til TR eventuelt viser seg eller en test er positiv. Stooooor klem til deg... og god tur!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2008 Tusen takk, og ja: behold håpet!!!!!!!!!!!!!! Kanskje du er dyktigere på å holde døren lukket for drittkjerringer;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Neeei!!:´-( Du som hadde så lovende chart! Uff, sender deg en stooor trøsteklem. Håper av hele mitt hjerte at 6.pp blir deres siste! DUMME TANTA!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå