phantomet Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har funnet ut at dette svangerskapet ikke akkurat har utviklet min kulinariske sans eller kreativitet i matveien. Maken til kjedelig spisevaner skal man lete lenge etter... Nå er jeg inne i den desperate "nå må jeg spise noe, for jeg er kvalm og vet det hjelper" perioden...og det jeg ender opp med hver gang etter en titt i kjøleskapet er brødskive med kaviar... har igrunnen aldri skjønt det der med kaviar, og hvorfor ungene mine spiser det, men nå...nåde den som spiser opp den siste tuben!!!! Phantom-mannen er heldigvis lur og hamstrer inn store mengdre av kaviaren som ligger i en egen skuff i kjøleskapet. For her om kvelden, måtte han på tiggerferd til naboen for å skaffe kona mat hun orket spise... *ler*
Karomamma Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 He he, også kaviar da!! Det er jo bra du får i deg noe! Jeg har aldri vært begeistret for kaviar, så det er heldigvis Karopappa som smører nister hjemme hos oss. Ellers hadde snuppa ikke fått kvaiar på skiva si, nei
phantomet Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 I begynnelsen av svangerskapet før kvalmen kom om tok meg (ca 1 uke) var jeg helt hektet på SILD, og ikke hvilken som helst type. Det skulle være Norrønnas Rømmesild takk. Det var vel det som avslørte at noe var på ferde, for jeg hadde nemlig samme dilla begge de andre gangen også.. Både samme merke og type...
Maud Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Ha ha, stakkars phantommannen. Han må stå på for sin gravide kone skjønner jeg :-) Kaviar er ikke særlig godt, men når du har funnet din ting, så har du funnet din ting. En eks er født i 66 og da moren hans var gravid med ham, julen 65 i Fredrikstad, måtte hun ha jordbær. Hun er skummel når hun er sint til vanlig (italiensk temperament...). Mannen trasket ut i snøvær andre juledag. Den gangen var det ikke åpne butikker i jula og jordbær hørte sommeren til. Han endte med frosne jordbær han tagg fra et hotell og fikk såvidt aksept for det ;-)
phantomet Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 *ler* Nå er det slik at min man phantom-mannen er en ekte "hamster" Kjøleskapet vårt pleier alltid å inneholde mye forskjellig mat sånn til vanlig...men nå som det har vært hans jobb å sikre husholdningen har mengde og variasjon nådd nye høyder... Det blir kommentert av besøkende både voksne som barn...*ler* Lover at det skal serveres noe annet enn kaviar her imorgen altså!
Milli Vanilli Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Rart det der, hvordan man får diverse lyster når man går gravid :-) Godt med snille naboer, da hi hi Men kaviar er da sunt, verre meg meg da jeg gikk gravid med mellomste. Bensinlukt!! Av alle ting. Jeg var på bensinstasjonen og fylte bensin annenhver dag. Mannen rimelig bekymra, der jeg stod og snuste inn lukta. Man får trøste seg med at det ikke varer evig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå