Juicy med spirer! Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Kan det ha vært en festeblødning jeg hadde? Det kom biiiitelitt rosa på papiret etter toalettbesøk + biiiitelitt i trusa lørdag for snart tre uker siden... Jeg tenkte det kanskje var EL, men da skulle vel egentlig TR ha kommet forrige lørdag? Etter 14 dager? Nå har det da gått 19 dager siden den bittelille blødningen og fremdeles ingen TR..... Har tatt en test (på lørdag etter 14 dager) men den var negativ....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå