Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 JEG HAR TATT EN TEST OG DEN VAR POSITIV!!!!! ER SÅ LYKKELIG NÅ AT DET IKKE GÅR ANN Å BESKRIVE!!! *smiiiile*
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 vises kanskje litt at jeg er skjelven nå, siden det ikke ble helt rett skrevet;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 gratulerer så mye med spiren, er det ikke en hærlig følelse? husker selv hvor skjelven jeg ble.. føles ikke så lenge siden, men er allerede 19+2. Nyt tiden fremover, det blir bare bedre og bedre..
*Super*Mamman* Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer så kjempemasse!!!! hipp hipp hurra!!!!!!! Masse lykke til videre på ferden:) Klem
Mamma mjaua Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 gratulerer dette var kjempekoslige nyheter;) ekstra kos påske for deg dette:D
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 jo det er bare skjønt:-):-) har jo et barn fra før, men det blir jo spennende å gå gjennom et nytt svangerskap:-) var veldig dårli med den første, kvalm fra uke 1,men nå er jeg (hvis alt stemmer) nesten 1 mnd på vei å kjenner ikke noe til kvalmen:-) kanskje det er gutt...? man går ut fra siste mens ja, når man regner ut termin....? husker ikke dette helt jeg:-) smile smile smile
1baby,og 1 spire Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer så masse med den lille spiren din. Er en helt utrolig følelse. man går i sin egen verden en stund etter en positiv test. Lykke til og velkommen hit.
liberobleier Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå kan du bare glede deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå