Gå til innhold

HAHA glem silikon jenter.. sjekk ut dette..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og så er det alltid "naturlige ingredienser" ha ha:)

Litt voldsom forandring der synes jeg.

Er noen så dumme at de går på det der?

Skrevet

heheh håper ikke det.. det resultatet er jo typisk for silikon som koster 30 000.. og den lille fillekremen koster 149.. hehe dumme mennesker.

Skrevet

Hahaha..ler meg ihel!!

Skrevet

MYE slutty klær ja.. men MASSE kult også!!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Haha=)

Heldigvis trenger jeg ikke større pupper...

Skrevet

syns den gule var fin jeg..

Skrevet

Ok. Da har vi litt ulik smak, Kine:)

Skrevet

åh den var lekker!!!:) heheh.. off kunne aldri gått med noe sånt uansett hvor sexy jeg var

Skrevet

Hmmmm, nei, jeg syns den var hakket for drøy selv. :)

Skrevet

Ojoj, MYE grufulle klær ja!! Men må jo ha kjole som viser frem de "nye" puppene vet dere jenter:p

Skrevet

*knis*

Veldig spesielt...særlig siden kremen tydeligvis etterlater arr på undersiden av puppene... (vises særlig godt under høyre pupp)

Skrevet

Hohoho ja jeg synes jeg ser det ;)

Måtte titte litt på klærne også da,, de kjolene var jo utrolig smakfulle hehe,, "party/julebord kjoler" kreeemt, lurer på hva slags julebord de kjolene var beregnet for :-S

Skrevet

Haha, med disse beige kjolene vil du bli 100 % oppdaget!!

Ler så jeg skriker av den siden der jeg altså, veeeldig proff side i grunn. Spm.tegn alle steder hvor de har prøvd å skrive æ,ø,å osv.

Skrevet

OH - MY - GOOOD!!!!

ER det muuulig???

man ser jo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vei at "etter" bildet er silikonpupper..har helt like selv så sånt hverfall jeg veldig godt!

Sånne kremer funker så lite at resultatet så og si ikke syns! skjønner ikke at de ikke syns det er flaut jeg å liksom skulle selge det drittet der! *LOL*

Skrevet

Haha! - 100% oppdaget! Skikkelig seriøst må jeg si;o)

Skrevet

hoho! festlig krem. Kan den gjøre x-ammepupper faste igjen også? Eller blir de bare større og henger enda mer.

De kjolene er så tacky som de kommer. Grøss og gru. Den siden hadde jo alt hva en glamour-modell-wanna-be trengte! ;D

100% oppdaget for trailer park trash!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...