Gå til innhold

Tajola!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(det er slik de hadde sagt Tallulah i Syyyden)

Du veit hvem flere som skal ha avkom i oktober?

Du faar holde igjen saa du kan bruke samme navnet, de er jo saa flinke og ikke minst s-p-e-n-n-e-n-d-e naar det kommer til navn. Og om du ikke klarer aa vente, bare la navnet vente noen dager eller uker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Tajola er ikke spesielt sjarmerende, synes jeg. Jeg antar at det er dobbel L'en som gjør at uttalen blir slik,- som i paella og tortilla. Det er forresten et American Indian navn, og betyr bouncing water.

Hvem andre skal kælve i oktober? Si det, si det! Hintene dine gjør at jeg mistenker Märtha og Ari. Jeg må innrømme at jeg ikke aner hvor mange barn de eller Johnny fra Stovner har nå,- jeg kom ut av tellinga da vi flytta.

Min termin ble forresten flytta da vi var på siste UL, så nå er det visst helt i slutten av september det skal skje.

Har det skjedd noe nytt i eselhjørnet, forresten?

Skrevet

Hall-O !!

Om du syns Tajola er lite sjarmerende hadde du nok falt for ettenavnet mitt paa spansk. Der u=o, ll=j, ks blir sk, og siste bokstaven forsvinner helt.

Da skal jeg GLEDELIG fortelle deg De Kongelige Nyheter, siden jeg er saa "in".

Bearing in mind at alle disse dukket opp etter at jeg flyttet sörover; Krompen og Krompine har faatt 2 til? Og Märtha og mann har ogsaa 2.

Det er igrunn det samme naar i september du har termin siden Tajola Jr. kommer 5 oktober.

Ikke mye nytt herfra bortsett fra at vi har hatt noen dager med noen helvetes temperaturer, hvilket förer til migrene, vi har funnet ut at ENDA en paa jobben stjeler penger fra oss, og hun har saa klart loven bak seg som stötte, for her er alt lov bare man er arbeidstaker.

Hvis dere faar en gutt kan han jo hete Odd!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Eller Simen. Eller Assbjørn. He he.

Så greit å vite når bolla kommer! Thanks! Vi får se om du får rett. Jeg antar at denne datoen produserer spesielt intelligente og sjarmerende mennesker, for jeg lurer på om du har nevnt den tidligere også.

Så de har to barn pr. par nå, ja. Tidligere mistenkte jeg alltid at Mette-Marit og Ari var gamle rave-kompiser som hadde bestemt seg for å kuppe kongehuset, men nå som Ari har nedlatt seg til å ha sex med Märtha i hvertfall en gang til så virker han utrolig tålmodig. Eller kanskje jeg må modifisere planen min litt.

Stakkar deg som har hatt migrene! Jeg håper det blir bedre snart. Det hjelper vel ikke akkurat på migrenen at dere har oppdaget at enda en ansatt stjeler fra dere. Det virker helt håpløst! Jeg må innrømme at jeg aldri ville ha mistenkt at de har så god arbeidsmiljølov i syden, men jeg blir stadig overrasket over hvor siviliserte disse spanjakkene faktisk kan oppføre seg. He he.

Eselhjørnet?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Med "planen" mente jeg selvsagt 'teorien', men det forsto du sikkert.

Skrevet

Simen? What?! :-/

Apropos ass, i Drammen har vi Aass Bryggeri, og dette var ekstremt morsomt for noen SörAfrikanske og Australiere / Australianere / Australienere, you name it, de syns det var göy aa drikke Aass. Spesielt Jule-Aass. Christmas-ass? You must be kidding me..

Det resulterte forövrig i at bestevenninna mi ble sammen med den ene, og lördag neste uke (den 22) skal de gifte seg og jeg er gjest!! Drar til Norge paa tirsdag.

Veit ikke hvem som sank dypest av Märta og Ari ved aa sex med den andre.

Migrena forsvant etter et paracet og noen timers sövn.

Her er det slik at loven beskytter "arbeideren" (M-Y A-S-S-!-!-!) uansett, og sjefen er bare en styrtrik börstebart som gosser seg i sofaen og haaver inn penger uten aa gjöre en kladd.

Og desverre.. ittno' eselhjörne enda, men jeg saa masse hester i gaar! Tok bilder av dem.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

He he. Morsomt med Aass Bryggeri! Jeg har en forferdelig infantil rompe-prompe humor, og finner alt slikt utrolig festlig. Så venninna di ble på en måte hans piece of Aass, og nå skal de gifte seg? Så morsomt! Bryllup kan være fornøyelige saker, så jeg håper det blir morsomt. Kos deg hjemme!

Godt poeng du hadde med Märta og Ari! Jeg lurer på om det er teknisk vanskelig å ha sex med en lyssøyle.

Ja, jeg tipper at din Sambo er en Rikerud-type som dro til syden for å utnytte alle de fattige spanjakkproletarene der nede. He he.

Må stikke nå.

Later,

Skrevet

Lyssøyler kopulerer ikke; de forenes sjelelig i en eksplosjon av lys(!) og lar sin kjærlighet til livet og hverandre manifestere seg i form av en lyssøyleenglespire.

Skrevet

*sukk*

Skulle önske Bavian kunne vaere en slik romantisk lyskjegle. Da kunne jeg gjerne vaert hans Märtha.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva paella og tortilla har med dette å gjøra ?? Da paella utales paeja og tortilla utales som tortija,grunn er at 2 L utales som J. ikke vondt ment men måtte bare :-)

Skrevet

feil av meg å bli sulten nå?

Skrevet

"Jeg antar at det er dobbel L'en som gjør at uttalen blir slik,- som i paella og tortilla." Litt treig du kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...