Bodø80 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg trodde jeg var i uke åtte nå... var på ul i dag. Han sa jeg ikke kunne være mer enn i uke 5, så bare plommesekken. Hadde sist mens den 25 januar og fant ut at jeg var gravid den 19 februar. Har hatt 24/25 dagers syklus siden jeg sluttet på p-pillen i oktober. Det er jo 7 uker siden sist mens... hvordan kan jeg være bare fem uker på vei? Han sa det kunne være pga sen eggløsning, men da synes jeg det var rart at jeg var gravid den 19 februar. Han sa også at det var mulig at den bare hadde stoppet å utvikle seg Fikk ny time 31 mars. Ble redd jeg.... Noen som skjønner dette?
kaffeplante Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 kan det ikke være at spiren er 5 uker og duer 7 uker på vei da? men han så velom det var liv????slutta å vokse så var det vel ikke liv?eller så han bare plommesekken og ikke noe mer? huff kan du ikke ringe han igjen da.....eller koste på deg en ny UL hos en privatsist??? er jo lenge å gå og bekymre seg til over påske da.. tvitvi
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 jeg var på ul og såg bare fostersekken, han mente jeg var maks 5 uker på vei, jeg mente 9...så kom jeg på ul igjen og da var jeg bare 6 dager mindre enn d jeg trodde, hatt litt sen eggløsning, men var lenger påvei enn det han mente først...han såg heller ingenting inni sekken førstegang. 2 gang såg jeg hjerte før han, hehe.
Bodø80 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Å det var godt å høre Satser på det samma hos meg og Ringte dit nettopp og da sa de at det det var ikke noen grunn til å bekymre seg da alt annet så bra ut og at jeg ikke har hatt noen blødning eller smerter. Må bare vente og se... Takk for svar
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hei du Opplevde akkurat det samme på tirsdag denne uken. Var på tidlig UL og trodde selv etter menstermin at jeg var i uke 8, men vi så kun plommesekken, så jeg er ikke lenger enn 5+6 i dag. Skikkelig skuffende- men godt å høre at alt ser normalt ut. Skal tilbake på UL 1/4- får håpe det ser like bra ut da Jeg hadde IKM 15 februar- og hadde positive eggløsningstester (digitale) den 13 og 14 februar så har mest sannsynlig blitt gravid her- og det stemmer med 5+6 i dag ) Lykke til videre- alt er nok i orden skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå