Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Sverige kommer man da? Storlien? Eller er det noe større byer/tettsteder som det lønner seg å besøke?

Ser for meg dagligvare og babyutstyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjører du til åre som er en halvtime lenger enn storlien så kommer du til et større sted :) storlien har ikke barneutstyrsforretning.. om åre har det vet jeg faktisk ikke men jeg skulle tro det siden det er et ganske stort sted :)

Skrevet

Det blir Storlien det ja. Er ikke så langt derfra til Åre heller, mer utvalg der kanskje?

Skrevet

Hvis du kjører en stund inn i landet kommer du til Østersund, det er jo en mellomstor by. Men husker ikke hvor langt det er, ta en titt på kartet du.

Skrevet

Ok. Skal til Trondheim om en stund og lurer på om det kan være gøy å dra til Sverige da. Hvor lang tid bruker vi til åre fra Trondheim?

Skrevet

tar vel en ca 4 timer fra trondheim til åre.

Skrevet

Ikke helt sikkert, men ca 1,5 time kanskje. Men det er masse fine barnebutikker i Trondheim også da. Vi drar til Storlien neste uke, tror det stort sett er dagligvare der, samt at man kan bestille på systembolaget og hente det der.

Skrevet

Joda, mye fint i Trondheim. Men hadde håpet på noe billigere, og i sverige har de mye bedre utvalg i glutenfri mat, og det trenger vi :) Pluss at det er gøy med en tur.

Skrevet

Jeg tror det tar 2,5 time til åre. De har EN bitteliten butikk med barnegreier. Skal du ha mer, må du til østersund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...