Gå til innhold

Jeg gifter meg i morgen!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen gifter jeg og sambo oss..... vi har tenkt å holde det hemmelig fram til sommeren ved å fortelle familien det...... Så idag er min siste dag som "frøken"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse , og lykke til på den store dagen :D

 

 

Skrevet

Så gøy:) Kose dere i morgen da:) Vi gjorde noe lignende for ett år siden:)

Skrevet

Åååå så morsomt.. GRATTIS da frøken :-)

Skrevet

Takker takker for alle gratulasjoner...:))))) Skal bli morro å se ansiktsutrykkene på familien når vi i sommer skal ha big party og slippe bomben.....

 

Igjen jenter..takker

 

Skrevet

:)

 

Ikke alle som synes det var så gøy da de fant ut at vi var gift. De var fornærma rett og slett:)

Skrevet

meg og lille vampyr

 

Det er oxo det vi kommer til å "forvente" av i hverfall fra min familie..... at de blir litt fornærmet...Den eneste som vet det er min mormor....og hun har lovet at hun skal holde klappa....og det gjør hun oxo..:))) Jeg vet jeg kan stole på henne. Men vi kommer til å forklare hvorfor vi har holdt det hemmelig...da blir det sikkert en annen tone...får vi håper...:))

 

Men uansett....det er vårt valg.

 

Skrevet

Ja, ikke sant. De fleste kom seg etter sjokket hadde lagt seg og forklaringene kom. :)

 

Men min mor var sur lenge altså. Min manns søster likeså. Og så var det en del som synes det bare var koselig også:)

 

Uansett, ønsker dere en fin dag i morgen:)

Skrevet

Takk for det, meg & lille vampyr...

 

Vi gleder oss.

Skrevet

lykke til i morgen! sove godti natt da:)

Skrevet

lykke til, frøken! :)

og gratulerer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...