♥allegodetingertre♥ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 I morgen gifter jeg og sambo oss..... vi har tenkt å holde det hemmelig fram til sommeren ved å fortelle familien det...... Så idag er min siste dag som "frøken"...
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer så masse , og lykke til på den store dagen
meg & to små vampyrer Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Så gøy:) Kose dere i morgen da:) Vi gjorde noe lignende for ett år siden:)
♥allegodetingertre♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Takker takker for alle gratulasjoner...)))) Skal bli morro å se ansiktsutrykkene på familien når vi i sommer skal ha big party og slippe bomben..... Igjen jenter..takker
meg & to små vampyrer Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Ikke alle som synes det var så gøy da de fant ut at vi var gift. De var fornærma rett og slett:)
♥allegodetingertre♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 meg og lille vampyr Det er oxo det vi kommer til å "forvente" av i hverfall fra min familie..... at de blir litt fornærmet...Den eneste som vet det er min mormor....og hun har lovet at hun skal holde klappa....og det gjør hun oxo..)) Jeg vet jeg kan stole på henne. Men vi kommer til å forklare hvorfor vi har holdt det hemmelig...da blir det sikkert en annen tone...får vi håper...) Men uansett....det er vårt valg.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Ja, ikke sant. De fleste kom seg etter sjokket hadde lagt seg og forklaringene kom. Men min mor var sur lenge altså. Min manns søster likeså. Og så var det en del som synes det bare var koselig også Uansett, ønsker dere en fin dag i morgen:)
♥allegodetingertre♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2008 Takk for det, meg & lille vampyr... Vi gleder oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå