Gå til innhold

gruer meg til UL i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater å reise til nye/ukjente steder, har alltid en teit angst for det første gang jeg skal til et nytt sted.

Nå blir det masse styr må bytte busser. (har ikke bil) Og timen er sent på kvelden . men vi må ha med lilletulla på 10 mnd for vi har ingen som kan passe. og det er jo langt å reise.............. Og ikke vet vi om ho kommer til å være blid o gfornøyd eller sur og grinete. (er jo egentlig hennes sovetid vi reiser i så håper ho sover mesteparten av tiden.)

Uff, så er det selve ul da, man tenker jo på at noe kan være galt.

Og jeg hater å være på sykehus og ha med helsepersonell å gjøre. Når jeg måtte ringe å snakke med dem (bare skulle ha svar på et spørsmål) fikk jeg verdens sureste person på tråden, så har fått for meg at jeg sikkert får en sur jordmor når jeg kommer dit. (har hørt om de somhar fått veldig sur jordmor når de kom på ul der og det gjorde hele timen veldig ukoselig.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen her var vi sure, pessimistiske og gretne da!!!

Høres nesten ut som det er Katarina fra Farmen som skriver!

Nei ta deg sammen og slutt og syt!

Skrevet

Det går sikkert bra :)

Neste gang kan du jo ringe i god tid og få en time tidligere.

Det å være negativt innstillt til helsepersonellet kan jo gjøre det sånn at du får en negativ opplevelse også. Tenk positivt!

Skrevet

Det går nok bedre enn du tror. Ta det som det kommer, og ikke ta sorgene på forskudd. Håper du får en fin opplevelse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...