Gå til innhold

Blir kanskje satt i gang i mårra!!


Turbomamma<3<3<3

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på min 9. dag på overtid...Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen, og da blir jeg satt i gang hvis alt ser modent ut og det ikke er for stor pågang. Kan måtte komme tilbake på lørdag hvis ikke.

Våknet med noe jeg trodde kunne være rier i dag, men det dabbet av etter at jeg hadde stått opp. Har vært sånn i noen dager nå, så det nærmer seg tydeligvis uansett om jeg blir satt i gang eller ikke. De har praksis med at de ikke lar gravide gå over 12 dager terminen på Levanger, så det er jo veldig greit da.

Er litt skuffet over hvis det blir så jeg må bli satt i gang, istedet for at det starter av seg selv men..Hadde håpet på at det skulle skje naturlig! Men gleder meg til å få det overstått da! Synes det er på tide at den kommer til verden nå!!:)

Er sååå spent på om det er gutt eller jente, siden vi valgte å ikke vite det..

Flere som er på overtid? Hvordan er situasjonen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på dag 8 over terminen, skal ikke inn på overtidssjekk før den 19!!!! Og blir helt sikkert ikke satt igang da! :(

Jeg har i mange uker gått med mas-rier skikkelig vonde og ubehagelige som begynner rundt middagstider og som forsvinner når jeg legger meg, hver eneste jæ... dag!

I tillegg så har jeg syklehus og legeskrekk etter mye sykdom og operasjoner da jeg var lita jente, så jeg søkte meg til ABCklinikken og lykkelige meg fikk plass. Men går jeg over tiden får jeg jo ikke føde der alikevel!!!! :( Jeg finnes ikke redd for fødselen, gleder meg til det, men jeg takler ikke leger og sykehus. Jeg bare får angst, vil rett og slett ikke ha smertestillende og leger rundt meg. Huff dette ble negativt..

Nei, bare tenker så mye på akkurat det nå.

Har det fint altså, gleder meg villt til å se kjønnet!! :) Vi valgte også å ikke vite det, og det blir så morsomt!! :)

Alle rundt oss gleder seg så mye til den nye i familien, siden det er første barnebarn på begge sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, hvorfor får du ikke føde der hvis du er på overtid?? Synes du må vente lenge på en overtidskontroll da må jeg si..Er det slik at du må gå 14 dager over termin før du får en kontroll? Du kan jo prøve å kreve å få det tidligere..Vet ikke hvordan praksisen er dit du skal jeg da. Men synes 12 dager er nok jeg ja. Så frem til at alt er modent og klart til fødsel..

Jeg har litt små angst for sykehus jeg også..Vet ikke helt hvorfor, men kan ha med å gjøre at jeg også ble operert en gang da jeg var lita, husker det ikke, men kan være det alikevel mente jordmor. Også kan det ha med å gjøre at min mor var mye på sykehus før hun døde, pga. sykehusfeil (!), og da var jeg jo mange ganger på sykehus og besøkte henne gjennom oppveksten..

Men jeg har bare bestemt meg for at jeg ikke skal tenke på denne lille angsten min, over alt det fæle, og bare glede meg til å få det lille nurket i armene mine!!:)

Kjempeartig å ikke vite kjønnet ja!!;) Er så spent...

Er det første barnebarnet på begge sidene her også, så mange som er spente nå!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende uansett fremover nå! Jeg får ikke føde der for etter at man er gått over termin er svangerskapet blitt et risikosvangerskap. ABC er alternativ klinikk, vannfødsler og slikt. Men, men, sykehusangst kan vel komme av så mye og uten at det er en grunn til det. Men jeg forstår godt om du også har det med det som du har gått igjennom med moren din! Det var synd å høre!

Nei vi får vel bare legge fra oss den tullete angsten vår å heller konse om det vakre som skal skje! :)

Har du noen forutanelse om kjønnet? Å det er så morsomt å gå tenke på hva som skjuler seg der under mageskinnet mitt nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...