WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Fikk gavekort på 100 kr fordi jeg svarte på en undersøkelse, og til og med i morgen har de 50% rabatt på alle lagervarer Fikk kjøpt to søøte t-skjorter og en skjønn nattkjole for såvidt 200 kr Dagens kupp
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Fy deg!!! Nå fikk du meg til å handle for over 800 kroner.... Tusen takk for tipset :-)
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Oooooooi hehehe Føler meg kjempeskyldig ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå