eirin20 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 gutten min på 4,5 mnd har kastet opp 4 ganger i natt/dag... det kommer masse slim med spor av melk... Trodde først han bare gulpet, men han har skikkelig brekninger, sto med han over vasken og strøyk han på ryggen for at han skulle få det opp fortere, han blir jo kjempe redd for han får jo ikke pustet når han kaster opp... noen som vet hva dette kan være?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 gutten min var saann da han fikk omgangsyke (11 mnd gammel da). kan det vaere det? stakkar liten
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Hei! Min gutt på straks 5 mnd har vært en god del forkjølt og syk. Det som skjer når de små er forkjølte, så svelger de slim i hals og nese. Dette blir de kvalme av og derfor kommer det gjerne opp igjen.... Bare fint at han kaster det opp, så får han bort=)
eirin20 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 rigte legevakten og de sa at hvis han fikk feber så skulle vi bare komme, men de trodde det var pga tennene som kommer opp nå... noen som har hatt liknende symptomer da? Han har hatt rs-virus, streptokokker og ørebetennelse allerede og da har han vært annerledes syk hvis dere skjønner;)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Skjønner godt du synes det er skummelt... Men disse små klarer ikke å fordøye slimet som de svelger; dermed kommer det gjerne opp igjen slik du beskriver. Om ha er forkjølet, er det nok bare det. Lykke til og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå