Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 er så lett å glemme alt man ikke kan spise..mini har hatt mage vondt i 3 dager nå og jeg har ikke skjønt hvorfor..kom på det i dag..har spist sweetnsour saus, spaghettisaus osv til middagene..argh
Pappas fultreffer :) Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Nei, det er ikke så lett å komme på alltid, men du kom nå på det til slutt da, så nå må det vel komme seg
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jeg spiser brødskiver med magert pålegg, havregryn til frokost, grove knekkebrød også spiser jeg en helt vanlig middag. Trener 3 ganger i uken. Jo jeg spiser sunt, men tar ikke helt av
OsloMor Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Spagettisaus, Dolmio f.eks., og Sweet'n'sour , fra f.eks. Uncle bens, er ikke usunt. Med fullkornspasta og kylling/karbonadedeig så er det faktisk ganske sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå