Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så lett å glemme alt man ikke kan spise..mini har hatt mage vondt i 3 dager nå og jeg har ikke skjønt hvorfor..kom på det i dag..har spist sweetnsour saus, spaghettisaus osv til middagene..argh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke du slanke deg?

Skrevet

Nei, det er ikke så lett å komme på alltid, men du kom nå på det til slutt da, så nå må det vel komme seg :)

Skrevet

Jeg spiser brødskiver med magert pålegg, havregryn til frokost, grove knekkebrød også spiser jeg en helt vanlig middag. Trener 3 ganger i uken. Jo jeg spiser sunt, men tar ikke helt av

Skrevet

Spagettisaus, Dolmio f.eks., og Sweet'n'sour , fra f.eks. Uncle bens, er ikke usunt.

Med fullkornspasta og kylling/karbonadedeig så er det faktisk ganske sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...