Plutseliten :) Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 er noe dritt...synes jeg Kjøpte noen babybananer forrige dagen,men det jeg ikke visste var at de var sånn superøkologiske. Med det resultatet at på hele kjøkkenet mitt flyr det sånne bittesmå svarte ekle fluer. De formerer seg verre enn mus,legger egg og klekker egg....og her står skåler med eddik,zalo,salmiakk osv. Æsj! Bananene er selvfølgelig kastet langt bort og neste gang skal jeg sjekke skikkelig. Det er det samme med de andre økovarene i grønnsaksdisken....nei takke meg til mat grodd opp på kumøkk..det klarer jeg meg veldig fint uten og hvor sunt er det liksom Hahah...det var dagens utblåsning og mine meninger om sånn mat
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hi hih hhihi.... Men økologisk dyrkede Champagne druer det går fint eller????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Men disse minibananene er veldig gode da, de uten fluer vel og merke.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 De helvetes fluene driter loddrett i om maten er økologisk eller ikke... de kommer uansett. de bare flytter inn å blir så lenge de har lyst.... drittfluer! hahah det var min utblåsning om de ekle fluene.... de har ikke kommet hit ennå, men jeg finner dem nok så snart sola titter frem.
Plutseliten :) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Hihi..klart.De kommer flyvende med privatflyet rett fra druefarmen i Provance
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Heller fluer enn gift, for det er jo faktisk alternativet. Det er skummelt hvor lenge f.eks sprøyta appelsiner holder seg. Kan umulig være sunt.
Plutseliten :) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 De må jo holde seg helt fra appelsinland Men kumøkk som gjødsel på norske rotgrønnsaker synes jeg er ekkelt og sikkert ikke sunt det heller Og alt vi sprøyter og vasker med for å bli kvitt de ekle fluene er ikke sunt....hmmmm Nei takke seg til cola og kvikk lunsj!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Fullstendig uten fluer... Eg var forresten innom ein rettferdighandelbutikk og der hadde dei jammen meg rettferdig, økologisk cola, er det fluer i den, trur du?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Jepp, enig de sprøyter ikke kvikk lunsjen.... Og det er jeg helt sikker på at de ikke gjør med Snickers heller.
Plutseliten :) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2008 Neida,den er det ikke fluer i. Kanskje vi skulle ta patent i bananer med skrukork???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå