Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Trenger råd om hvordan jeg går frem med en ny mann. Føler meg usikker på han i forhold til hvordan jeg skal tilfredstille han best mulig. Noen gode råd om hva menn ofte liker?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Le når han tror han er morsom. La han tro at han har kontroll. Vis eller fortell ham hvor fornøyd du er med pikken hans. Si: "slikk fitta mi" hvis han ikke allerede gjør det.......(obs obs! fare for besvimelse når du sier dette, det skal ikke mer til.) Ta på deg selv. Sikker vinner hvis du lar fingrene leke litt (tilfedigvis)med klitten feks.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg spurte fordi jeg ønsket seriøse tips om hva som er fysisk godt for enn mann. Noen flere tips
Groosalugg Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Kan hende det lønner seg å spørre mannen det gjelder.. Det er ikke sånn at alle menn liker det samme vet du..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har opplevd at mannen ble helt satt ut (negativt) av at jeg tok på meg selv! Og da fikk jeg helt sjokk fordi jeg er vant til at menn elsker det! Så det er forskjell på folk ja...
Baila Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 De liker at vi viser at vi KOSER oss, og at vi slapper av og forteller han va vi liker, og spør hva han liker. (ikke mas I steden for å ligge i ro og være opptatt av å skjule skavanker. Gjør det som faller deg naturlig.-ta på han, lek, le, ver litt frekke. Konsentrer deg om din egen orgasme først,-så tar du han etterpå ;D Alt for mangen damer tenker kun på at mannen skal få orgasme. Men mannen elsker å se dama "skjelve". Da er han fornøyd da. Og det er selvfølgelig du og! ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Kjøp Supersex med Tracey Cox. Der står det både detaljert hvordan du skal ta på en mann - hva de oftest liker, og hvordan du skal gå fram når du skal på sjekkeren igjen etter å ha vært i et forhold i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå