Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg tviler på at hun tvinges til å slutte å amme før tiden for å gå ut i tredelt turnus med femti minutters arbeidsvei og buss en gang i timen. Har man midler nok går det meste greit her i verden, nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vel ikke jobb heller? Jævla sosialklientell..

Skrevet

Jeg skal liksom betale skattepenger så det førkjet der kan bo på hankø og få helikopter når hun skal føde? Hun kan da vel føde på sykehus hun som alle andre..

Skrevet

Men hun mottar etter sigende ikke noe, så det er jo pussig at det er mulig å bo som hun bor (og jeg har sett hvor hun bor) og kjøre som hun kjører og sånn bortetter når hun gjør det hun gjør.

Skrevet

Pappa betaler... og om hun ikke lenger får sosialstønad, eller apanasje som det kalles i de kretser, så har hun fått en stor del før i livet, bla eiendommer som var i "familien". Men vi skal være glade vi ikke er britiske, for dronningen der kan fritt konfiskere det landet hun synes hun trenger, og pr i dag er det noe sånt som 1/3 av Engalnd, og anstendige deler av Wales. Men ikke all verden i skottland.

Skrevet

Fint tidsfordriv dét da, føde noen unger ved siden av engleskolen.

Ja, jeg synes hun er irriterende, virkelighetsfjern og rimelig ignorant. "Nei, jeg er ikke feminist jeg, for atte vi har likelønn i Norge " Grrrr, kanskje hun mente at hun tjener like bra som prinser som driver engleskoler:-/

Skrevet

Hehe, ja der er det et bredt sammenlikningsgrunnlag. Hun er søt men ignorant, ja. Og da bærer ikke sødmen veldig langt.

Skrevet

Hun tjener jo sine egne penger og betaler skatt som alle andre. Skjønner ikke helt problemet.

Skrevet

Ikke ironien heller ser jeg..

Skrevet

Tipper hun får et realt englebarn, knegg.

Skrevet

Hehe, nei. Tydeligvis ikke. Sånn går det når man har brukt formiddagen på å diskutere en sprø tyrkers kvinnesyn i klassen. Da koker det kanskje litt mer enn nødvendig.

Skrevet

Jobber du som lærer igjen?

Skrevet

B-b-billig, B-b-bærkorg!

*k9z*

Skrevet

Ja, har nok krøpet til korset...

Skrevet

Hun fikk jo støtte fra Nav sist hun fødte barn ettersom Leah Isadora ikke er født på sykehus.Har hørt rykter om at Saba sponset med bleier og kladder og nye sengesett når hun fødte på Hankø sist.

Skrevet

Er det mini Ari som kommer til verden nå? Ari junior?? Syns jeg ser det.

Skrevet

Doppler og Luten...

*fnis*

Bør vi ta en rundtur til de kongelige boligene i prinsesseburka?

Jeg kan være guide iom at jeg er halvkongelig og har inside informasjon...

Skrevet

Ja det gjør vi, i høneburka!

Skrevet

Ja ikke sant det gjør vi, men hvorfor kan ikke kongelige få tvillinger? Det hadde jo vært noe!

Jeg er den nye lommemannen i lommedalen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...