Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 På www.barnegarderoben.no har de i dag og i morgen 50 % på alle varer. Jeg har handla en del der selv og synes kvaliteten er flott og moro med ting som ikke alle andre har. Litt smått i størrelsen, spesielt gensere i sett synes jeg... Men ellers sånn passe normalt Tenkte jeg skulle si i fra sånn etter at jeg hadde raidet, hahaha Så værsågod neste ;o)
Maud Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg får sjekke da kanskje. Jeg har tenkt å handle der, men ikke kommet meg så langt.
Maud Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jammen klarte jeg ikke å bruke litt penger igjen ;-)
Dailis Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Bra der ja, men smått i størrelsene på gensere, men ikke bukser. Synd at ingenting kan tørketrommles....
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Åh? Jeg hiver nå alt derfra i tørketrommelen jeg da... Har gått fint det
Dailis Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Å? Jeg har krympet flere nydelige små gensere til snuppa. Alle toppene jeg kjøpte til til snuppa til sommeren i fjor krympet:(
phantomet Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 og der brant jeg også av noen kroner på mikrotøy til Thomas&Thomas....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Der shoppet jeg i går!!!! Nydelig kjole og litt annet stæsj til lille frøken rosa:-) Gøy når man kan handle til halv pris. Og gøy nå med lille kusine som gjerne vil arve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå