Gå til innhold

Har jeg glømt noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gifter meg 31.mai å har bestilt dette.

*kirke

*lokal m/servering

*fotograf

*limousin

*frisør

*brudekjolen er i hus

*brudepike kjole

må få tak i:

*dress til mannen

*brudebukett, når bestille me den?

*blomster til å ha på bordet.

*bryllups kaka

*bordkort

mangler jeg noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirkeprogram??

Brullupsnatt, hvis dere skal ha den på hotell

Skrevet

Toastmaster

Bordpynt

Ang brudebukett; vi gifter oss også 31.mai. Har snakket med hun som skal lage den og avtalt dato. Skal bestemme meg over påske.

Skrevet

har prøvingsattesten her hjemme, men på lappen fra kirken så sto d at disse sko sendes senest 3-4uker før bryllupet. men kan jeg sende dem avgårde nå så gjør jeg gjerne d..

musikk ja, så langt har jeg ikke tenkt nei.. band eller bare vanlige cder? har ikke peiling på noe sånt.

kirkeprogram? må vi fikse d å? hvordan gjør jeg d da? trodde kanskje presten printa ut sånt jeg, hehe..

toastmaster har vi ikke funnet ennå.. vet dere hvor jeg kan finne en side over alle toastmasterne å evnt priser?

holde d ikke bare me noen fine blomster på bordet? men kan vel kanskje pynte med noen rosa fine perle lenker..

men har ett til spørsmål

hvordan skrive inni invitasjonskortene?

skal være i kirken kl.16 så da reise jo gjestene til festlokalet rett etterpå, å vi til fotografen.. må vi skrive i kortet når middagen skal være? syns egentlig d ikke er nødvendig jeg då, men mamma sa at d va vanlig å skrive dette? syns d bare er tull jeg da..

Skrevet

Det er greit å skrive når middagen skal være, så folk vet at det går litt tid.

Selvom de kan dra rett til lokalet.

Vet ikke om dere skal ha noe matservering før dere kommer til lokalet, men uansett vet altså gjestene at de må spise litt mer til frokost, eller ha med en kjeks :)

Skrevet

vi skal være hos fotografen kl.17:00-17:15, når tror du vi kan skrive når middagen skal være? kl.19 eller kl.19:30? vet liksom ikke hvor lenge man er hos fotografen, men er d ikke best med middag kl.19:30? litt dumt å skrive kl.19 så er ikke vi komt tilbake..

gjestene får en velkomst drink å noe smått å tygge på..

Skrevet

Musikk: Om du vil ha band eller cd'er avhenger av hva du ønsker, og hva økonomien tilsier... Band blir fort 6-10 000.

Kirkeprogram: Ville tatt en samtale med presten om dette, for om dere ønsker dere noen spesielle salmer, så er det vanlig at disse trykkes i et sånt program. Presten printer IKKE dette...

Toastmaster: Er vanlig å bruke en av gjestene... en som er flink til å snakke for seg og som kjenner dere begge...

Blomster: Selvfølgelig er det nok med fine blomster på bordet... Men de må bestilles! (om du ikke har tenkt å plukke dem selv da...) Så skal du kanskje ha en brudebukett?

Inni invitasjonene kan du feks skrive: " Vi har den glede å invitere deg/dere til middag og bryllupsfest på xxx (plassen dere skal ha festen) Kl 19:00

Vielsen finner sted i xxx kirke kl 16:00.

vennlig hilsen Anonym og anonym-mannen. (:))

SU innen 15. april (feks)

Telefon nummer: 99554466

Skrevet

Prøvingsattesten er gyldig i 4 måneder, så den tror jeg kan være lurt å sende inn så fort som mulig - tidligst 4 måneder før bryllupet. Ingen gyldig prøvingsattest = ingen vielse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...