Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Bare en liten historie fra meg.. I går ettermiddag kom samboeren min hjem og fortalte at hans bestevenn og kjæresten skal ha en baby. Han fikk vel egentlig ikke fortalt ferdig før tårene mine begynte å trille.. Det eneste som surret rundt i hodet mitt var " Så urettferdig!!!!!!" etc. Da samboeren min hadde trøstet ferdig, så gikk det virkelig opp for meg.. Har det virkelig gått så langt at jeg ikke klarer å glede meg på andres vegne?? Jeg ble så utrolig skuffet og lei meg over oppførselen min. Uansett hvor lyst jeg har på barn, så er det bare smålig å ikke unne andre lykke. Sånn, da var det fortalt. Hovedpoenget mitt i denne lille historien er vel at det lønner seg å fokusere på noe annet i tillegg til å "bare" å lage barn hele tiden!
kaffeplante Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 veit.....man kan ikke styre følelsene sine...ble selv skuffet over egen reaksjon da søstra mi fortalte at de venter barn......ble missunnelig....
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Ja, vet akkurat hvordan du har det, altså.. Når det er sin egen søster, så blir det liksom så innmari nært også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå