Maud Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Velkommen hit! Fint at du er hyggeligere enn nicket ditt kan høres ut som ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 hahahahahahahaha det er i grunnen noe som er feil her, for holdkjeftenpådeg er en greias, og jeg som skryter på meg å være så "jævla jovvial" er i grunnen et surt og sinna beist.... :-)
Trollmora Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Velkommen til deg! Arti nick! ....si meg er du gartner? Fint å vite hvor vi kan henvende oss med spørsmål om buskveskster og andre plantespørsmål )
Reveenka Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jupp, vælkømmin tel gards! Haha, dritgrei: "Hei holdkjeftenpådeg, jeg er dritgrei - heihei!"
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 He, he Takk skal de ha. Eg har liksom hatt eit sjølvbilde av at eg er ung mamma, men må vel berre innrømme at eg høyrer til her inne, ja. Er 36 og har barn på ni, seks,fem, tre og 7mnd. Grei? Sånn passe. Er ikkje gartner, men elsker hagen min, og elsker å dosere for andre korleis dei kan hage
Trollmora Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 5 barn? Hællandussen, jeg synes dere er flinke som får mange barn! Begynte litt sent med mine, men synes 2 er nok nå. (Selv om jeg egentlig kunne tenke meg fler...) Du må gjerne være ung mamma så lenge du vil, her inne er det sjelden alderen vår som diskuteres, bare alt mulig annet rart:o)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Då seier vi det. Eg får jo litt sjokk når eg ser årstala nokre av dei inne på skrave er født i (hjelpes, då var jo eg russ...)
Plutseliten :) Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Velkommen hit! Koselig med nye nick,og moro at vi har forskjellige interesser,erfaringer og felt....da får man svar på det man lurere på )
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Velkommen hit skal du være :0) Jeg har stor hage, men bruker alt for lite tid på den...Men satser på at i år skal ikke ugresset ta over bedda mine :0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Hei på deg holdkjeftenpådeg..... Velkommen til oss. Alder er kun et tall. Selv er jeg snart 38 og har "bare" 2 barn på 2 og snart 6.
Karomamma Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 He he, bra nick!! Velkommen til oss!! Hilsen "holdkjeftenpådegsjøl"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Hehehe.....så kult nick!!! Velkommen er du og bare så du vet - her holder vi ikke mye kjeft altså!!
phantomet Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Velkommen hit! Det er fint med nye nick, nye innspill og ikke minst...jeg tror flere her inne trenger gode botaniske råd rundt omkring...*ler*
solkrem Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Hei og hopp - det er her det skjer:) Føl deg hjemme og sleng beina på bordet;)
Milli Vanilli Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Velkommen, velkommen ) Et spenstig nick, du har Må bare få si at her hjemme er akkurat dette noe som er forbudt å si (synes det er stygt å høre når noen sier det) både for voksne og barn ;-) Håper du ikke mener det da, da hadde det vært stille her inne ha ha ha.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 Det med hva som er stygt eller ikke varierer med landsdelene. For meg er hold kjeft ikke særlig stygt, men jeg er klar over at andre ser anderledes på det. Jeg er lærer, og som relativt ny i jobben brukte jeg det uttrykket. Det ble dryppende stille i klasserommet....Og dette var elever som sa herregud i anenhver setning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå