TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Du, og 3 andre har spådd at jeg er gravid... men... Jeg tok en negativ CB-dig til morgenen i dag. IKM i dag. Blir skikkelig frustrert, for jeg har følt meg GRAVID. Men har jo uregelmessige sykluser, produserte HCG sent med lillegutt (men testet positivt 2 dager før ikm da jeg mistet). Kan det være en kjemisk graviditet denne gangen? hmmmm... Hva tror du? Ser det ut som om det ikke har klaffet denne pp allikevel? Når eventuelt ser du en graviditet? Jeg:041082 Han:201277 Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2008 Ble litt rotete dette... Jeg testet positivt 2 dager før IKM den gangen jeg mistet i februar nå... Og jeg testet svaaaaakt positivt da jeg var12 dager over IKM med lillegutt...
Mamalari Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Synd det da.. Men håpet er jo ikke ute så lenge du ikke har fått mensen. Jeg testet ikke klart positivt før 14 dager over ikm da jeg var gravid med sønnen min. Føler det er veldig nærme. Men er bedre om jeg ser mer på deg når du vet endelig resultat. Får håpe det bare er at du produserer hcg sent:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Ok:o) Får bare smøre meg med tålmodighet... Brukte den digitale denne gangen, og den skal jo være rimlig sikker. Men vi får se da! Du hører nok fra meg senere:o) Ha en deilig dag... og en riktig god påske! )
Mamalari Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ok.. Har hørt at den digitale trenger litt mer hcg enn f.eks QR. Men er ikke sikker da. Hva føler du selv da? Hvis du ikke er gravid nå er det nok ikke langt unna. Er ikke alltid det er lett og plassere i tid. Når jeg får opp at det er veldig nærme så må jeg liksom se hvilken månde som passer best. Hva jeg føler stemmer best. Er ikke alltid jeg får opp bare måned. Når jeg får opp veldig nærme så skjer det som oftest noe innen 3mnd. Det er bare det og plassere det riktig;) Hvis du forstår
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Hei igjen du:o) Jeg har følt meg veldig gravid, men for å være ærlig så er jeg veldig usikker nå altså... Ja, det kan jo hende det må mere til på den digitale testen... men det som er rart i tilfellet er jo at jeg testet positivt 2 dager før IKM med en sånn sist... men jeg har jo uregelmessige sykluser og, så det er jammen ikke godt å vite. Jeg forstår veldig godt at det er vanskelig å tidfeste nøyaktig:o) Og første gang du spådde meg så fikk du opp mars eller mai vettu... og du ble jo litt usikker da... men så trodde du kanskje det hadde klaffet her for en ukes tid siden. Blir spennende å se om det er en spire her, eller når den eventuelt vil sitte. Har fått en del til å spå meg... og det er sånn ca 50/50 som mener mars eller mai... Tusen takk for svar:o) Kommer til å holde deg oppdatert jeg, mamalari:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 Men du??? Når du testet 14 dager over IKM... ble terminen satt tilbake på UL senere da? Jeg og fikk jo svaaaak strek 12 dager over IKM med lillegutt vettu... men da ble jeg satt tilbake 1 uke på ULterminen...
Mamalari Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Jeg ble satt tilbake ca 16 dager med sønnen min. Jeg hadde også litt uregelmessig mens. Får håpe det har skjedd det samme igjen, slik at du er gravid:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2008 Ok:o) Vi får vente å se... ingen mensen er komemt enda iallefall;o) God helg til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå