TrineHelen med juniknøtt Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg lurte på om ett tidlig positivt resultat kan være ett tegn på at det blir tvillinger? Leste at hormonnivået da blir høyere.. Selv er jeg bare 3+5 og det er en uke siden jeg fikk positivt resultat!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 det hvet jeg ikke, men du kan være lenger på vei også(hvis du ikke målte eggløsningen) jeg fikk pos test 11 dager før ikm sist gang og 5 dager før denne gangen...testet ikke tidligere enn det og mine var veldig sterke, men ikke tvillinger.. tror nok du må vente til ul..kansje du kan få en tidlig ul...? =)
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror ikke jeg er lengre på vei enn det som er beregnet, min siste mens var helt normal Men gud så spennende dette er! Tror nok jeg får en tidlig ul, da jeg har gådd og småblødd litt... De regner med at alt er normalt, men man blir jo litt usikker... Så det skal bli godt å finne ut om alt er bra eller ikke Takk for svar
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 det kan være at det er eller var tvillinger...hvis en blør litt, men fremdeles er gravid så kan en ha mistet en tvilling som er veldig normalt, men har også hørt at det er veldig vanlig å blø litt i starten når en skal ha tvillinger, og at nesten alle med tvillinger i magen gjør det. =) blir spennende ja. hva vil du da? er jo kjekt med tvillinger, å ha ett søsken fra dag en av =)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hør med legen din om du kan få en tidlig UL. Tvillinger kan ses i uke 6.. Hilsen blivende tvillingmamma..
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg var til legen senest på mandag og leverte urinprøve for å sjekke om den fortsatt var positiv, i og med at jeg har blødd.. Og det var den! Nå har blødningene gitt seg Det hadde jo vært veldig spesielt med tvillinger, men ser for meg at det er veldig slitsomt, spesielt når dette blir førstefødte.. Men barnefaren håper veldig på tvillinger da Hvor langt på vei er du? Er det førstefødte?
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Oi så tidlig ja... Hadde du mistanke før UL?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 har hørt det er letter om tvillingene blir første fødte, for da hvet ikke foreldrene hva det vil si å ha bare 1...at hvis tvillinger kommer som nr 2 og 3, så blir det ekstra slitsomt for det var så lett med en nyfødt i forhold (da vil det jo også være de barna som var fra før) skulle jeg hatt tvillinger skulle jeg ønske de kom først =) nå er dette siste og heldigvis ikke tvilling. (21-22 år og mor til 4 ville nok vert litt stress,hehe)
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 Ja det kan jeg nok se for meg ja Oi ja d trur jeg på, hehe Uansett, tusen takk for fine svar! Og masse lykke til!!
olni Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Oj, jeg har tvillinger fra før - tstet positivt så tidlig at jeg trodde ikke det var mulig å få utslag på testen - så det kan helt klart være en indikajson ja:) Vi fikk tvillingene som våre to første og det har vært helt himmelsk, svangerskapet var uten plager, barna kom til termin og var perfekte begge to! de har så mye glede av hverandre at det er utrolig lite krevende for oss foreldre, så hvis det var mulig ville jeg anbefalt tvillinger som nr 1&2 til alle gravide, hehe ... vi skal ha nr 3 nå. Spent på hvordan det er med "bare" en baby ...for oss har det ikek vært slitsomt med to på en gang, dobbel glede men ikke dobbel jobb! Gode rutiner er jo et stikkord hvis du vil ha det enklest mulig når du får to på en gang! lykke til, blir spennende å høre:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 oij, er det flere som har det som meg? :-))) Jeg testet positivt da jeg var 3+ 3!!! helt sykt at det skulle gå ann ;-) Jeg er garantert ikke lengre på vei enn jeg tror siden jeg hadde kraftig normal mens før jeg ble gravid. Har også tenkt tanken om at de er to?? Skal på ultralyd rundt uke 8, gleder meg masse:-) Det er svært spennende å ikke bare se om det er liv, men i tillegg om det er flere enn en :-) Lykke til, kanskje det er to spirer i magene våres? :-)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Jeg testet også positivt når jeg var 3+3 ikke mer enn 1 foster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå