Gå til innhold

Ta sjansen?

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Svigermor er alkoholiker, Tror ikke hun drikker på dagen, det er vel mest åp kvelden.

Idag er jeg kjempesvimmel og ganske blek og jenta er høyt og lavt. Hadde vært deilig med litt avlastning , noe jeg aldri har eller har hatt.

Burde nok sove litt.

Svigermor er veldig glad i jenta og flink med henne sånn sett.

Skaljeg ta sjansen å ringe henne og spørre henne om hun kan tå hand om jenta i et par timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri om jeg hadde tatt sjansen, men du ser jo selv....

Skrevet

Hun sier jo hun har sluttet å drikke. Jeg stoler ikke på noen. Hehe.

Nei, jeg tror nok jenta blir hjemme...

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tatt sjansen. Har du ingen andre du kan spørre da? Det er fælt å ikke kunne slappe av og pleie seg selv da man er syk:/

God bedring da.

Skrevet

Nei.

Man gambler ikke på sånt.

Skrevet

Nei hun er den eneste. Min familie har angst for å stille opp, eller dvs,d e gidder aldri å gjøre noe for meg hehehe..

Bor også p¨å et sted jeg ikke kjenner noen så jeg har liksom ingen i ærheten

Vet at svigermor er edru nå og somregel, men jeg liker ikke alkoholikere, kall meg fordomsfull men jeg synbs det er litt skummelt, særlig når det gjelder barnet mitt. Det er bare at jeg har vært på sykehuset i natt og er veldig sliten og skulle gjerne hatt en time på øyet, uten baby

Skrevet

Kanskje du kan sette på noe på tv so hun liker og ligge ved siden av og slappe av? Kanskje det hjelper litt?

:)

Skrevet

Syns ikke du er fordomsfull, ikke i det hele tatt. Men kan ikke pappan hjelpe litt til hvis du er så dårlig?

Skrevet

Han kan ikke det, eller, han kan, men han er så opptatt på jobben sinsiden de bare er 2 der.. men jeg burde be han gå hjem

men jeg tenkte kanskje jeg kan be svigermor komme hit

da kan jeg sove på sofaen mens hun underhooder jenta

Skrevet

Hva med å foreslå at hun kommer til dere og passer jenta der en stund?

Skrevet

Hei - jeg har skrevet akkurat det i innlegget over ditt poamin. Hun skulle komme 1400, bare handle for moren sin først

Skrevet

Akkurat det jeg også skulle til å si.

Hør om hun kan leke med henne et par timer hjemme hos dere mens du legger deg nedpå litt.

Skrevet

Hehe... Da tenkte vi likt alle tre :o)

Skrevet

Hehe, great minds og alt det der;-)

Hun er jo en snill og grei dame, det er ikke det det står på, men føler meg nok litt tryggere om hun er her - hun har tross alt ikke vært edru mer enn 6mnd.

Snilt av henne da :-=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...