Gå til innhold

Adoptivmor, hvor er du`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var litt snaut at du ikke stilte på min påskefrokost i dag, men skal tilgi deg for denne gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, kjempeide..

Vi lager vår egen stall med mødre og fedre som kan leies til foreldremøter og annet sosialt helvete!!

Luten og dopplers stjerneforeldre..

Skrevet

Erfaringen tilsier at det finnes nok av de som gjerne tar noen runder ekstra for å få vist seg fram. Sånn som hun dumme trønderdama på vår bhagekaffe i dag. Bekalger, men hun er for dum og høylydt til at hun fortjener å være i samme rom som meg.

Skrevet

I dag har jeg hatt en såpass bra påskefrokost at jeg ikke er hatefull, men det er jo som kjent ikke alltid slik med foreldremøter etc. Jeg har egentlig en parallellide til din forretningside - vi kan jo både leie ut stand-in foreldre, og så kan vi - til dem som faktisk gjerne vil være der for - tilby leiemordere som tar rotta på de foreldrene man ikke kan orke å ha tilstede, helt stille og diskret.

Skrevet

Men det er jo synd på ungene, som blir uten mamma og pappa, selv om de kanskje egentlig tjener på det i det lange løp. Men vi kan lage sabotjasjeteam som sørger for at de aldri kommer seg på foreldremøtene?

Skrevet

Ja, men vi får jo ordentlige dobbeltgjengere til å ta de tilstelningene der ungene er med - og foreldremøteopplegget kan også være tosidig: leiemorder på de jævla skrallekjerringene og lett, men effektiv truing av de som aldri møter men burde gjort det.

Skrevet

Jeg er egentlig litt skuffet over påskefrokosten.

Dette er for meg ukjent farvann, og jeg trodde det skulle være helt annerledes enn det var.

Den ene forelderen jeg har noe som helst til felles med, var der ikke, småen skulle sitte på fanget hele tiden og jeg fikk så vidt i meg en kopp kaffe og alle foreldrene som var innom syntes nok det var like klamt som jeg hadde trodd det skulle være og forsvant så fort de hadde fortært en brødskive.

Jeg føler meg snytt for den klamheten jeg kunne beklaget meg over hele dagen, og må nå være sur for været i stedet. Og det har jeg i grunnen vært i flere mnd nå, så en avveksling hadde vært fint...

Skrevet

Slapp av, klamheta kommer nok! Foreldremøtene er klammest, de bør man ta med pms så man kan få markert seg skikkelig - frokost/kafe/etc er stort sett koselig.

Skrevet

Dugnader er verst. 3 Jobber og 14 snakker med naboen, fordi de har jo ikke snakket sammen siden sist dugnad. En raker plena for stein, og en raker veien for stein, og kaster steinen ut på plena. Og så skal man tvangskose seg med grillmat.

Eller så har vi Innendørs hyggekvelder på skolen. Starter med foring av sukker, så man har ca 30 hypre barn. Deretter skal de opptre, og så skal foreldrekontaktene si noe..

Forresten på sist foreldremøte i 5. klasse skulle det velges foreldrekontaker, min mann og far til Lars (kompis av min sønn) satt sammen litt bak, ingen av dem hadde vært foreldrekontakter, men de ble ikke spurt i stedet ble det valgt to som IKKE var til stede på foreldremøtet. HAHA. Noe spesielt, tydelig at ikke hvem som helst kan ta vervet.

Skrevet

Ragna, tror du at du bare kan adoptere meg og så forsvinne? Men greit det, da går jeg og legger meg med Knut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...