Gå til innhold

Hvor lenge hadde du melk i puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i går at jeg har melk enda, og det er nesten 1 år siden jeg sluttet å amme. Det var bare nesten blank væske da, ikke rett melk

Har mensen akkurat nå, kan det være det som gjør det eller har jeg melk enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å skvise ut litt 1 år etter at jeg sluttet å amme;-) Rart det der.

Skrevet

Jeg også, melka forsvant nesten 1 år etter jeg slutta å amme, da var lillegutt omtrent 2 år...

Skrevet

Har fremdeles melk(ikke i store mengder, men klarer fint å klemme ut litt), omtrent 2år siden jeg sluttet.

Skrevet

Jeg hadde melk i nesten 3,5 år etter at jeg sluttet å amme.

Skrevet

er 3 år siden jeg sluttet å amme og kan fremdeles klemme ut hvite dråper :) mannen min kaller det "sinmelk", sinmelk er når kuer ikke melker rett før de får kalv igjen, sånn "mellom to kalver melk" hehe, vi er bønder da og ser humoren i det...

Skrevet

har det ennå, og snuppa er 16mnd!

Skrevet

har ennå... sluttet å amme for 3,5 år siden.

hadde skikkelig brystspreng i forrige uke, og måtte fra med pumpa for å lette på trykket.. hehe:) var litt nysgjerrig også på hvor mye jeg fikk ut med min elendige avent pumpe... fikk 20 ml:) haha

aner ikke når det tar slutt jeg..

Skrevet

oi. såpass lenge.... fullammer no eg (når han er syk) og er snart 11mnd... kommer jo til å ta evigheter før jeg blir kvitt melken...

Skrevet

Ca 20 mnd siden jeg sluttet å amme, men kan fortsatt klemme ut en og annen dråpe av den høyre puppen hehe :)

Skrevet

Eg kan fortsatt får ut dråper, skikkelig spruter av og til... Og eg har ALDRI amma, og snuppa er nå 18mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...