Bebbiss Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Stemmer det at det er noe som heter fiber-madrass? Altså som skal være mer "allergi-vennlig" enn vanlige skum-madrasser? Hilsen en Newbie... ;o)
3-prinser Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Kjøpte madrass i dag, og det er en madrass i polyesterfiber og er av merke "BabyCare". Madrassen er flammehemmende, allergitestet, har antisoppeffekt og kan vaskes (dvs spyles under dusjen v max 40 grader). Kostet kr.399,-
Bebbiss Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Kjempeflott! Mange takk for tips ) Hvilken butikk var dette?
Mininni Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Alle madrassene jeg har sett på, både på Babyshop, Barnevognhuset, Skeidar og Bohus (Jensen) er sånne allergi/brann/altmuligsikre. Så du trenger nok ikke å lete så veldig etter en bestemt butikk
3-prinser Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Bor i Mjøndalen, så jeg kjøpte den på Spareland Barn og Utsyr på Buskerud Storsenter. Men tror ikke det er noe problem å få tak i den i en baby-butikk i Oslo.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 (dracon)fiber var det hete temaet sist jeg gikk gravid. Noe alle måtte ha. Flammehemmende, allergihemmende etc. Vi kjøpte vår på sparkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå