Gå til innhold

Venter på HCG-resultatet..... RING DA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok første blodprøve på mandag og den var på 334, så et sted at i uke 5-6 så kunne resultatet være mellom 80 og 3000 så da er jeg jo innenfor. Tok ny prøve i går og nå sitter jeg å venter på resultatet, de lovte å ringe når resultatet var klar... Men jeg merker jeg begynner å bli VELDIG utålmodig!! Føler jo på kroppen at ting er som det skal, men man kan jo aldri vite da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg satt og ventet på telefon i går.

Håper resultatet ditt blir bedre enn mitt.

Lykke til.

Skrevet

Takk for det! Jeg leste innlegget ditt og jeg syntes utrolig synd på deg. Håper i hvert fall at alt ordner seg for deg!

Tror de får inn resultatene innen kl. 14 idag så da får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe at de i hvert fall husker å ringe meg :o)

Skrevet

Hei, hvordan lå det an med HCG resultatet????

Jeg fikk også svar i dag, på min 3 HCG blodprøve.Den er nå på 2400 og noe, som visstnok var veldig bra fra onsdag forige uke, da den var på 466 ca.Fikk beskjed av gynekolog om å ta det helt med ro, siden alt ser bra ut.Phhhhhuuuuuu.(Er 6+1).

Skrevet

Første prøven jeg tok på mandag var på 334 og på onsdag var den på 862 altså hadde den steget akkurat slik den skulle gjøre :o) Jippi!!! Så nå har jeg bestilt legetime og har begynt å tenke fremover. Sitter å vurderer å bestille tildlig UL også, var inne å kikket på en privat lege og så han hadde ledig time tirsdag etter påskeferien. Veeeeldig fristende ;o)

Gratulerer du også med dine positive resultater!

Skrevet

Å så bra! Det må være utrolig lettende.

Nå får vi bare krysse fingrene for at det går knirkefritt videre.

syns du skal bestille en ul hvis det kan roe deg ned. Det er verdt det.

Lykke til videre. Du skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...