Ikkelektuell Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg ELSKER nydelig vårvær nydelig baby mulighet for å gå med bra sko i dag mye energi kake på café frisørtime senere i dag
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Ok, da kan jeg avsløre min egen kvalmende harmoni og undertrykke resten: vår fine unger fin påskefrokost stille i heimen trent i går, støl i dag dessuten er jeg pen, det er heller ikke hver dag
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 -og så frisør senere i dag, jeg også. Men selv uten er jeg pen.
Ikkelektuell Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Herlig! Man føler seg aldri så fjong som på en skikkelig pen-dag.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 -Skal på besøk til bitteliten baby idag -Bruke skinnjakka mi -mildt og fint vær -Tror søren tute meg jeg har gått ned litt ivekt etter speilet idag tidlig å dømme -Godstøl etter trening -Stille før stormen, baby sover søtt i vogga mens jeg dibber:-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Ikke sant. Dessuten får vi teite gjester (nei, de er ikke mine venner), ei som allerede som tjueåring for femten år sia hadde et alenlangt kosteskaft langt oppi rassen og hennes antakelig nokså tilsvarende mann. Da er det uendelig greit å være sexpot med nyfarga hår. Eller uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå