Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får litt hetta jeg..Er ikke vant med å styre å bake selv til jul,påske osv...(kun denne jula som var da).Føler jeg ikke har peiling på slikt,hva som er vanlig..

Veninnene mine gjør alt så lett føler jeg,mens jeg sliiiter...:/Ikke er jeg god på baking/mat heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baker en noe spesiellt til påske da?

Gule rosinboller ;) ?

Skrevet

Skal ikke bake noen ting =) Tror ikke vi får besøk heller, men har noen muffins i fryseren som jeg kan ta opp om vi skulle få uventet besøk.

Dessuten prøver jeg hardt å bli kvitt de siste 5 kg før jeg er nede i den vekten jeg skal, og vil ikke utsette meg for flere fristelser enn nødvendig!

Skrevet

Herrejemini - ikke si at man må bake til påske også - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!

Det får i så fall mannfolket i huset ta seg av...

Skrevet

Oj, nå ble jeg litt stressa også. Hadde ikke tenkt å bake noe til påske. Kommer til å ha masse godteri bare :)

Men skal du bake fordi du venter gjester eller? Da hadde jeg sikkert bakt boller eller rundstykker bare. Ta frem en is eller stek vafler?

Skrevet

Tenkte ikke å bake til påske, for det gjør jeg aldri.

Men så kom jeg over en oppskrift på marsipanegg med kakestrø. Mye billigere å lage dem selv, så da blir det det:-)

Skrevet

Åh,kjære jenter-godt å høre at det ikke er bare meg:))Da dropper jeg bakingen med god samvittighet!!

Nei,venter ikke storbesøk-men sikkert noen venner som kommer innom på kaffe.

Skrevet

jeg baker gule påskekyllinger.

Det er helt vanli bolledeig med gurkemeie i (derav gulfargen). Så ruller jeg hver bolle til en liten pølse, lager en knute på midten og lager spist nebb i ene enden og øyne av en delt rosin. Kjempesøte og litt morsomt å ha noe spes til påskegjester.

Skrevet

Jeg har bakt tørre vafler og skal bake sjokolade/nøtte kjeks. Det er tradisjon her i min familie å bake kjeks til påske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...