Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Får litt hetta jeg..Er ikke vant med å styre å bake selv til jul,påske osv...(kun denne jula som var da).Føler jeg ikke har peiling på slikt,hva som er vanlig.. Veninnene mine gjør alt så lett føler jeg,mens jeg sliiiter...:/Ikke er jeg god på baking/mat heller..
Gothminister Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Baker en noe spesiellt til påske da? Gule rosinboller ?
LegallyBlond Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Skal ikke bake noen ting =) Tror ikke vi får besøk heller, men har noen muffins i fryseren som jeg kan ta opp om vi skulle få uventet besøk. Dessuten prøver jeg hardt å bli kvitt de siste 5 kg før jeg er nede i den vekten jeg skal, og vil ikke utsette meg for flere fristelser enn nødvendig!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Herrejemini - ikke si at man må bake til påske også - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! Det får i så fall mannfolket i huset ta seg av...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Oj, nå ble jeg litt stressa også. Hadde ikke tenkt å bake noe til påske. Kommer til å ha masse godteri bare Men skal du bake fordi du venter gjester eller? Da hadde jeg sikkert bakt boller eller rundstykker bare. Ta frem en is eller stek vafler?
Chiabatta Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Tenkte ikke å bake til påske, for det gjør jeg aldri. Men så kom jeg over en oppskrift på marsipanegg med kakestrø. Mye billigere å lage dem selv, så da blir det det:-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Åh,kjære jenter-godt å høre at det ikke er bare meg:))Da dropper jeg bakingen med god samvittighet!! Nei,venter ikke storbesøk-men sikkert noen venner som kommer innom på kaffe.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 jeg baker gule påskekyllinger. Det er helt vanli bolledeig med gurkemeie i (derav gulfargen). Så ruller jeg hver bolle til en liten pølse, lager en knute på midten og lager spist nebb i ene enden og øyne av en delt rosin. Kjempesøte og litt morsomt å ha noe spes til påskegjester.
Ulldott Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har bakt tørre vafler og skal bake sjokolade/nøtte kjeks. Det er tradisjon her i min familie å bake kjeks til påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå