Makkapakka Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Trolljenta mi på snart 7 mnd. har begynt å løfte rumpa i været når hun ligger på magen. Betyr det at hun er på vei til å lære seg å åle fremover/krabbe? Hvor lang tid, sånn ca, tar det før hun klarer å åle seg fremover og evt. krabbe? (utifra deres erfaringer selvfølgelig. Vet jo det er forskjellig!) Per i dag er hun ikke sterk nok i armene til å komme fremover. Så nå ser hun bare ut som en meitemark som ikke kommer noen vei.
Kanutte og prinsen Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, høres akkurat ut som gutten min =) Han har drevet på sånn 1 mnd, uten å krabbe enda... han kommer seg rundt i sirkel og av og til bakover, men er ikke sterk nok til å få opp både rompa og armene enda - og blir veeeldig irritert selvfølgelig... hehe =) Han er imidlertid bare 6,5 mnd da, så jenta di er sikkert sterkere! Jeg har i alle fall hørt fra mange at krabbingen da er rett rundt hjørnet, men som sagt jeg venter enda =) (vet jo at det er tidlig)
*smula* Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Er forhåpentligvis rett rundt hjørnet. Lillegutt er 7,5 mnd og åler seg bare bakover og i ring. Har ikke helt skjønt det der med å dra seg framover. Det er ganske frustrerende for han, for plutselig sitter han fast under en stol o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå