mammamammamammamor Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 der di sier du er fast aansatt, og så nekter di å gi kontrakt på det eller ville du ha søkt andre plasser
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Denne situasjonen har jeg vært oppi:) Sa til min sjef: "Nå slutter jeg på dagen. I morgen kommer jeg ikke. Har jo ingen oppsigelsestid så nå kan jeg bare gå ut døren." 10min etterpå var kontrakten min klar.
Gothminister Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Nekter de å gi deg kontrakt,ville jeg bare beholdt jobben til jeg fant meg noe annet.
mammamammamammamor Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 det er en kamerat va meg som er oppi denne problemstillinga. han har spurt etter kontrakt lenge, men di har sagt at han skal få, men nå har hn gått sånn å mast på di i flere mnder og ingenting har skjedd. han var ute for det saamme en gang før på den samme arbeidsplassen. så fikk han ferie, og så bare sendte di skattekorta i retur, for di haadde litt nedgangstider.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Syns ED-DAsin ide var bra. Og så hadde jeg søkt om andre jobber,for denne arbeidsplassen her er jo tydeligivs ikke helt "ren" da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå