WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Ballongen fra Egon ville ikke være i taket lenger, "balla ølagt" "Ååååååååååååå" sur for at det ikke er musikk og synging på Disney Channel,bare prating.. NEI JUSA!! Vil ikke drikke juice engang ... "morsomt" når de små er syke gitt..
MiniBassen Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, jenta mi sier også balla til ballong! : ) Og alt annet som ser ut som en ball... Hihi... Morsomt med syke barn, ja! : ) Lenge siden snuppa mi har vært syk, så venter bare på at det skal bryte ut nå i påskeferien...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 på playhouse disney er det morsomme ting og musikk og allslags altså.... men den ballongen den kan jeg ikke hjelpe med ;-) klart alt er feil når "balla er ølagt" mulig mannen hadde syns at det var litt dumt han også ;-)))
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Hehe , ja, ball og bil .. men det er en ørliten forskjell på tonefallet på de forskjellige "balla" så vi hører hva hun mener likevel hihi Uff nei , håper det holder seg unna i påska og , når det har gjort det så langt! Krysser fingrene
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Fant ut vi hadde playhouse disney og , da ble det bra et sekund hehe Haha, mannen ville vel syntes det ja hhehehe
mamma mitt Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Stakkar liten god bedring til dere;o) å de er nå så søte da her i huset er appelisn ball nam nam nam dar ball.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Her er også alt galt i dag *sukk* Hun har vært syk siden søndag og det er tydeligvis ingenting mamma kan gjøre for at hun skal være i litt godt humør.. Nå sitter hun å ser på postmann pat på super da heldigvis De andre dagene har jeg måttet bære henne rundt i meitai mens jeg har prøvd å vasket huset osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå