Mandalas Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har to barn som titt og ofte slår seg både i hodet og andre steder. Så idag slo minsten seg (2 år) i hodet en halvtime før vi skulle gå i barnehagen. Jeg ble veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre, men hun virket pigg så vi dro til barnehagen og begge barna ble levert. Minsten galloperte rundt i bhg og virket ikke medtatt. Likevel har jeg blitt så usikker nå.. Burde jeg hatt minsten hjemme? Burde jeg hente barna før minsten skal sove, kl tolv istedetfor kl tre? Hva ville du gjort, og hva ville du gjort fra morgenen? Nå kan jo "slag i hodet" være ganske forskjellige ting, men barnet lå på gulvet da den største tok armene, løftet minsten litt opp fra gulvet og slapp igjen. Det dunket ganske, men var altså ikke noe høyt fall. Likevel..
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Er du urolig så ringer du og hører hvrodan formen er. Hadde ikke tenkt noe mer på det, men gutta mine er aktive og dunker det meste av kroppen gul og blå.
Hufsla Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 jeg antar at du har informert de ansatte om det, så de følger nok med, og ringer deg om de føler det er det rette.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ring barnehagen og hør du. Og be dem holde et øye med ham og ringe deg om han må hentes/taes med til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå