Gå til innhold

Fler som ikke pynter til påske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis slenger jeg opp en fugl og noe egg og litt sånn (har sågar hatt påskegardiner en gang i tiden!) Men nå reiser vi bort i morra, og blir nesten to uker, så ser ikke helt vitsen i år.

Fler som dropper fjær og gule duker i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke vi skal pynte noe særlig i år nei...=)

Skrevet

Pynter ikke noe særlig i år nei. Tuppa skal til pappan sin. Hvis ikke hadde hun jo vært stor nok til å synes det var gøy å pynte huset med gule kyllinger :)

Skrevet

Jeg droppet i fjor fordi jeg da hadde en nyfødt i armene - og var på barsel. Så i år savner jeg kyllingene - og skal pynte mye.

Et år feiret jeg ikke jul, og da julen kom neste år var jeg som en liten unge. Føler det på samme måte nå i påsken - selv om jeg aldri før har brydd meg noe særlig om denne Jesustiden.

Skrevet

Jeg har aldri pynta til påske, men det er vel fordi vi aldri har vært hjemme i påsken!! Vi har alltid reist på støls hytta til slekta til mannen!! Men i år må jeg vel kanskje pynte litt, vi skal nok være endel hjemme i år!!

Skrevet

Pleier aldri pynte til påske, nei - ikke annet enn med det som guttungen kommer hjem med fra bhg selvsagt:o) Kjøper ikke gulepåskekyllinger og egg for å pynte med, nei, he he;o)

Skrevet

Hehe, ser den, blir kanskje litt for lenge mellom med to år. Men dit vi skal er det nok litt pynta, så forhåpentligvis går jeg ikke bananas til neste år da. :-p

Skrevet

Gult passer ikke inn her, så vi henger bare opp noen egg som barna lager. Reiser uansett bort i påskehelgen.

Skrevet

Nei, her blir det svært lite gult å se...bortsett fra det som lillegutt eventuelt kommer hjem med fra barnehagen. Men ikke søren om jeg springer til butikkene for å kjøpe kyllinger, gule lys og duker. Det blir da påske allikevel tenker jeg :)

Skrevet

Har ikke kjøpe-pynt, kun pynt som datteren min har laget. Pleier ellers å kjøpe noen gule lys og påskeliljer.

Skrevet

her er det heller ikke noe pynting, har litt på loftet, men tviler på at jeg det tar det fram i år.

Ikke tåler jeg å ta inn bjørkeris heller, til å henge påskeegg på....

Har egentlig veldig lite forhold til påsken.....for oss er det ekstra fridager, til å hente seg litt inn :-))

Skrevet

Har en liiiiiten bærepose med påskepynt liggende et sted, men ikke noe kommer fram i år.. Vi skal reise vekk, og da ser eg ikkje poenget m å pynte... Pynta minimalt t jul også vi da, hadde bare litt fremme i adventstida..

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men det er fordi vi er på hytta hele påsken:o) Ser liksom ikke helt den store vitsen da;)

Skrevet

Kun gule lys og påskeliljer...+ det som jenta mi har laget. Det gleder jeg meg veldig til å sette frem=) Men ingen duker eller noe voldsomme greier.

Skrevet

Vi pynter ikke.

Skrevet

Nope,blir ikke påskepynt i mitt hus:)Jeg har vel egentlig aldri brydd meg med det,og i år blir jeg helt alene så da gidder jeg iallefall ikke:)

Skrevet

Her blir det ikke noe pynting i år. Pleier ikke å ha så mye ellers heller, men reiser til Budapest på søndag med en venninne og skal være der til langfredag. Blir henta på Gardermoen av en annen venninne for å være hos henne til 2 påskedag. Gubben skal være hjemme alene ( bryr seg ikke om påskepynt. Hadde sikkert ikke lagt merke til det heller om jeg hadde pynta heller) og dattra skal på hytta sammen med mormor og morfar..

Skrevet

Her blir det kun en gul duk som min mormor har heklet til "pynt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...