Gå til innhold

Hvilken av disse to hadde dere valgt??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns inegn av de var noe spes pene men hadde nok tatt den sorte.. Syns ikke rødt er pent på barnevogner.. og at det var gjennomsiktig regntrekk er lurt, morsommere for barna...

Skrevet

Jeg tenker ikke på hva som er fint og ikke,tenker jo på hvilken vogn som vil være best for barnet mitt ;)

Skrevet

Vogn nr 2, den svarte. Likte best designet på den, og liker ikke røde vogner.

Skrevet

syns de så litt, hmmm klarer ikke fine riktig ord i hodet mitt :) men litt usikkre ut... Hmm vankelig å forklare men så ut som det var litt "dårlige" hjul på den sorte og kanskje litt liten plass.. Ser ut som barnet blir sittende oppover?? Litt liten kalesje..Syns ikke trehjulinger er pent og de tipper myyye lettere enn en med fire hjul...

Den røde likte jeg bare ikke pga fargen :) :)

Skjønte du vil det beste for barnet ditt men syns virkelig ikke rødt er pent...hehe

Skrevet

Ville valgt den røde.

Skrevet

Hvis ikke fargen spiller noen rolle så hadde jeg tatt den røde.

Skrevet

Tror jeg ville gått for den røde... Spørs jo hvilket bruksområde du skal ha den til da. Den røde så mer stabil og sterk ut, den svarte så veldig vinglete ut. Likte den røde veldig godt. Kan forhjulet låses på begge?? Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg ville tatt den røde. Hvis jeg skulle velge utifra at farge ikke har noe å si. Den så litt mer solid ut. Jeg er ingen barnevognekspert altså, men den røde så best ut, selv om jeg ikke likte fargen :P

Skrevet

Hvilket bruksområde har du? Skal den brukes i skog og mark eller bare byvogn? Skal barnet stå ute og sove i den?

Ser for meg at Quinny Speedy er ei byvogn, men kjenner ikke til noen av vognene.

Skrevet

Om det er til en vogn nummer to, som en slags ferietrille, så hadde jeg valgt speedien. Den er lett å trille og lett i vekt, men ganske åpen og lite lun.

Allikevel ville jeg valgt den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...