Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 nils gunnar lie?!?!? hahahaha :DDD på tide at du får deg noe nå? aahahahahahah nils gunnar du er så søt =)
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 jaaa ?? haha.. han er jo en pen mann... kjenner jeg blir litt yr av å se på han...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 hahaha unnskyld, mener ikke å være bøllete med deg men det vet du jo jeg syns han blir litt for nærme pappa hahah kjenner jeg kan være enig i deg med de vi har pratet om på msn.. men nils gunnar. heheheh =D alt bra i dag? marken i bhg? eller prinsen som noen her inne tror han HETER
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 haha jo Prinsen han er hjemme idag =) hahahaa...syns det passa fint,hadde egentlig tenkt å kalle han Elskling Prins Marken,men det ble litt over kanten syns sambo... han skal i morgen =) hehehehe =) nei jeg syns bare Nilsen er håt jeg...=P kona hans er jammen heldig..
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ehh tror jegh adde gått ifra samboeren min om han skulle overstyre meg på den måten der med navn. Elskling Prins Marken er jo NUDELIG! Nilsen er sikkert lei av kåno si da... dessuten er du jo mye yngre..du kan jo prøve deg? hadde gjort det jeg! backer deg opp jeg vettu! hahaa ta en kaffekopp med meg hilsen:
☆Anonymia☆ Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 jaa der seie du nåke..han kjeme jo fra norheimsund,der eg har slekt,så eg kan jo imponera litt me dialekte mi..pluss at eg e berre 22 ,å kåno e sikkert 40++++...trur eg ska senda eit kjærleiksbrev...med parfyme.. klart jeg vil ta en kaffekopp med deg! men kan jeg bytte kaffen med kakao?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Ja, kåno hans er sikkert en gammel oslofyllik ellernoe. he-he-he. Hadde helt klart valgt deg! Ja klart du kan bytte. På sykehuset i natt drakk jeg 8 kopper varm sjokolade, var det eneste jeg fikk lov til å drikke, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå