dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 hehehe... hvor mange tenner er det plass til i den lille munnen? ?? for fire uker siden fikk hun 8 tenner samtidig, og nå kommer det antagelig enda fler, shitt altså stakkars liten. hun blir to i juni, er det noe jekselaktig som skal komme nå? :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2008 ....hhhmmmm (kasnkje jeg skulle melde meg inn i den derre wanted-unwanted spisekake-klubben ) ;-))))))
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 hei!! skal svare deg jeg! siden jeg liker nicket ditt! hehe! det er sikkert plass til flere tenner, 8 på engang hørtes nesten litt brutalt ut. nå er jo mi jente bare 10mnd da. hehe. men huin får tenner hele tiden, de kommer bare aldri ut - med unntak av de fire hun har =) vil du ha kake?
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 jeg vil gjerne ha kake... jeg kan lage te! vil du ha en kopp? det var litt brutalt med alle de tennene på en gang, det gikk utover nattesøvn og snørr og neser og tusen bleier i døgnet, men nå er hun jammen i gang igjen... stakkras krøllefisen min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå