Gå til innhold

Dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal det sendes pakke i posten til deg, for tenk. Er spent på om du blir fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er den ferdig???? Du er vill i nikkersen!!! åååååååååååå for en lykke, det var morro!!!!!!!!

jeg gleder meg!

:-)

Skrevet

Håper ikke du blir skuffet da!!!

Jeg syns den ble fin, men strevde litt med å få til framkantene.

Kanskje du må fram med strykejernet og dampe litt mer, men det ser du. :-))

Skrevet

Jeg gledere meg som en unge!!!!!

Da må jeg ut å kjøpe knapper da!

Du får rope når du er mariusgenserklar, men jeg vet du har tusen bittesmå oppdrag først det er viktigst!

jeg bare smiler og smiler og smiler, du er ufattelig snill og grei!

og du må ikke bli redd av min entusiasme, for den er helt ekte, og den betyr ikke at alt må være perfekt. jeg elsker når ting er ekte! og i ekte ligger det mange ord, så om skrukkete er noe du er redd for, eller litt skjeivt, eller litt stramt eller litt ulikt, så er det ingentign av det som skremmer meg. For meg er det bare helt fantastisk at den lille dressen er ferdig!

Nå må jeg finne knapper :-)

tror du lille babygutten min blir sur av at den har glade farger på seg? he he

Skrevet

Litt skjeivt og litt stramt må du nok tåle, men det ble en orntli' gladdress.

Hvis babygutten din blir sur for det tror jeg du må bytte han med en blidere en.... :-)) Er det ikke sånn 14-dagers angretid mon tro???

Ellers må du bare sette igang og lage en jentebaby også, det er jo et annet alternativ...

Jeg tror jeg er Mariusklar jeg, du kan jo bare sende det over så kan jeg ta det innimellom. Hvis du ikke trenger den før til høsten så har jeg jo god tid da. Jeg har ikke andre oppdrag akkurat nå, men kanskje jeg får fra Thomas og Thomas?

MEN først av alt må du se om det ble som du hadde tenkt og hvis det er det, gjør jeg gjerne mer.

Skrevet

Tror du det er lett å få tak i mariusgensermønster? Finnes det enda eller må jge lete i 70-talls antikvariatet???

Jeg tenker du får pakke i posten om ikke lenge jeg da, så kan det ligge i kurven til når du har tid :-)))

Skrevet

jeg håper det er 14 dagers returrett.... for hvis det er en sånn sur en med kolikk og slikt så tenker jeg at jeg levere han inn til byttesentralen og tar med meg ei blid lita jente i stedetfor ;-)))

Skrevet

Det kom en ny generasjon mariuser på 90 tallet som var litt videre i passformen. Bare spør på garnbutikken, så finner de helt sikkert en du liker enten i gammel eller ny variant.

Dette er jo en klassiker!

Skrevet

ja for det er den smale varianten jeg ønsker henne :-)

jeg skal høre i den byen jeg kommer til jeg, for der er strikketradisjonen litt mer oppe i dagen enn her i byen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...