Gå til innhold

Dere med kobberspiral..

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker dere at dere har eggløsning, og har dere opplevd å blø når dere har eggløsning?

Jeg kjenner det kjempegodt, og blør (minimalt). den ene dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns jeg blør litt rett som det er jeg, er liksom ikke blitt helt enig med meg selv om jeg liker å ha spiral eller ikke, men er jo fryktelig praktisk og nå er den jo på plass så gidder ikke ta den ut før til høsten når det skal baby inn :) men et lite spm siden denne tråden allerede er om spiral.... gynekologen sa at jeg skulle kunne kjenne trådene til spiralen (er vel de man skal ha tak i når den skal ut igjen?!) men jeg har aldri kjent noen tråder "oppi der".... kjenner dere noe til spiralen?

Skrevet

Jeg har prøvd å kjenne etter, og tror det er trådene jeg har kjent. Det kan hende du har fått klipt trådene dine ganske kort, så du ikke kjenner dem, eller så kan det hende at du ikke har kjent langt nok inni:)

Skrevet

Merker at jeg har eggløsning, men har ikke blødd noe i forbindelse med det. Derimot blir menstruasjonsblødningene mine sterkere og lengre når jeg bruker kobberspiral. Er ellers fornøyd med den og skal sette inn en ny etter fødselen. Synes det er greit å ikke bruke spiral med hormoner.

Skrevet

hvordan var det å ta den ut da? hvor lenge hadde dere den i da? har hørt at de kan gro fast, liker ikke å tenke på det og at jeg ikke finner trådene, hehe :) den kan vel ikke være så langt unna der den skla være? er vel begrenset med gjemmeplasser for en spiral? hvor lang tid tar det før man kan bli gravid om man tar den ut da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...