Gå til innhold

Euroshopper vaskeservietter er tilbake i butikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget det for noen uker siden, men glemte helt å si i fra her. Juhu!!!!! De har fått litt annet mønster på serviettene men er ellers like gode som før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss, de på Rimi? De tørre? Pleier aldri å handle der, så jeg har vært der bare for å kjøpe de, men så ble de jo vekk.. og etter å ha vært det tre fire ganger for å sjekke gadde jeg ikke mer, så takk fo rat du sa i fra:)

Skrevet

Jeg fant de igjen på Ica på Storo for 2-3 uker siden og måtte juble litt inni meg.. :o) Skrev et innlegg her om det da, men du så det nok ikke da.. :o)

De er jo så gode å bruke.. :o)

Skrevet

Ja, det var vel for to tre uker siden jeg oppdaget de selv. ;) Bra vi er flere entusiaster her inne. Jeg digger disse serviettene og er glad for at tiden som mesoft bruker er over! ;)

Skrevet

Har ikke visst at de har vært vekke fra butikkene en stund jeg. Sist gang kjøpte mannen 3 pakker, så er på slutten av den siste nå.

Er superfornøyd med de og sååå billige. Helt topp. Mye bedre enn Libero sine

Skrevet

Har de vært borte? Synes ikke det er lenge siden jeg kjøpte, men da jeg tenker meg litt om er det vel en del mnd siden Rimi butikken her ble lagt ned.. hehe.. tror det var i slutten av september eller noe ;o)

Skrevet

Takk for at du sa fra!

Har vært flere ganger å sett etter og sourt... Hver gang sa han neste uke.... :o/

Får gå innom og lagre opp da! :o)

Skrevet

Eg klaga på rimi eg au. Også såg eg plutselig at labelsen var tilbake og at det var to pakker der, eg turte ikkje anna enn å ta dei to pakkene i tilfelle det bare var noko han hadde fått inn som ekstra. Han sa at han skulle prøve å bestille dei sjav om dei hadde gått ut av sortemente i tilfelle det var att litt på lageret.

Men så såg eg her om dagen at det var mange i hylla att. Eg blei kjempe glad!!! Brukar bare dei eg. Og som det står over her så er dei bedre enn libero sine og mykje billigare.

Tenkte som så når dei sa at det skulle ut av sortemente så måtte det vera ein mann som hadde bestemt det hehe

Skrevet

er det bare rimi som selger de?

har ikke rimi i nærheten her,bare rema 1000, og ica nær

Skrevet

Rimi og Ica fører Euroshopper-produkter... :o)

Skrevet

Oppdaget det i forrige uke, de har på ICA i Åsane.. Skulle også skrive et innlegg her, men glemte det.. hehe..

Skrevet

Da får jeg ta meg en tur på Ica i dag=)

Skrevet

åh, de er helt fantastiske til så mangt. Var faktisk på tur til Rimi igår kun for å kjøpe dem, er så greit å ha når alle vaskekluter ligger i skittentøyskurv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...