Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte i går at man kan kjøpe noe som heter reductol på helsebutikk, som er det samme som reductil. Noen som vet om det stemmer? Evt som har prøvd reductol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke det samme nei. Reductil er et reseptbelagt legemiddel, og når man bruker det kreves det oppfølging av legen. Blodtrykket f eks må følges med på.

Mulig det kan ha samme effekt, men det er neppe dokumentert. Ser for meg at det er i samme kategori som "Slank o fort" etc. Spesielt siden det har fått et navn som kan forveksles med "originalen"

Skrevet

Reductil er tabletter du kun får på resept, så æ tviler meget sterkt på at "reductol" er akkurat det samme.

Virkestoffet til reductil kan påvirke deg ganske kraftig (har gått på reductil selv) så man kan jo ikkje selge noe som gjør det samme uten at man har fått vurdering hos lege.

Nei, beklager å være negativ, men dette er selfølgelig bare en dårlig etterlikning....

=)

Skrevet

hei..

lurer på om du vet hvilken kriterier det er for å få reduktil og hvordan virker de? gikk opp mange kilo under graviditet som ikke forsvinner.. er det en grense for hvor lite/mye en må veie?

Gjest irismor
Skrevet

Kommer vel litt an på din lege. Det er vel en vektgrense, men det skrives ut etter "skjønn"

Altså skal du ta av 5 klo fordi du skal på fest da er vel sjansen liten.

Derimot har du et vektproblem og mengden kilo som skal vekk så skrives det ut. Men som sagt det kommer veldig an på legen.

Skrevet

Nei, jeg fikk det heller ikke til å stemme. Men jeg er i grunnen klar for å prøve likevel jeg=) Ang terskel for å gi reductil aner jeg dessverre ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...