Chiabatta Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 og jeg har ikke lyst til å begynne å jobbe enda. Syns året har gått så alfor fort. Kan noen si at dere var i samme situasjon, og at det gikk fint å begynne på jobb?
Mille** Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg var i samme situasjon, men syns dessverre ikke det gikk så fint å begynne å jobbe. For å gjøre en lang historie kort så endte jeg med å bli hjemme ett år til. ;o) Lykke til!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Så absolutt. Jeg syns det var pyton å begynne å jobbe igjen, eller det værste var å ha jr i barnehagen. Jeg var på gråten hver kveld og sa til sambo at jeg virkelig ikke ville dette. Selv om jr stor trivdes i bhg og jeg hadde en kjekk jobb syns jeg de første ukene var grusomme. Men det gikk veldig bra. Etter en stund kom jeg inn i rutinene med å stå opp og få oss begge klar til jobb og bhg og jeg fant ut hvordan jeg skulle greie å lage middag mens jr hang sulten rundt beina mine. Da oppdaget jeg at det var ikke så værst likevel, å ha et liv utenom barn og hjem.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Det gjør det helt sikkert! Skal babyn i bhg eller?
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Det gikk kjempefint synes jeg! Begynte å jobbe da Elias var 9 mnd. Jeg jobber deltid skiftarbeid, så jeg får en del tid hjemme sammen med ham uansett. Vi har også gjort det sånn at mannen min deler opp permisjonen sin slik at han er hjemme to dager i uken når jeg har dagvakt. Slik utsetter vi barnehagestarten litt til. Det er godt å jobbe, trives veldig godt på jobben min. Veslegutt stortrives hjemme sammen med pappa og storebror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå