Gå til innhold

Permisjonen er snart over,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har ikke lyst til å begynne å jobbe enda. Syns året har gått så alfor fort. Kan noen si at dere var i samme situasjon, og at det gikk fint å begynne på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i samme situasjon, men syns dessverre ikke det gikk så fint å begynne å jobbe. For å gjøre en lang historie kort så endte jeg med å bli hjemme ett år til. ;o)

Lykke til!

Skrevet

Så absolutt. Jeg syns det var pyton å begynne å jobbe igjen, eller det værste var å ha jr i barnehagen. Jeg var på gråten hver kveld og sa til sambo at jeg virkelig ikke ville dette. Selv om jr stor trivdes i bhg og jeg hadde en kjekk jobb syns jeg de første ukene var grusomme.

Men det gikk veldig bra. Etter en stund kom jeg inn i rutinene med å stå opp og få oss begge klar til jobb og bhg og jeg fant ut hvordan jeg skulle greie å lage middag mens jr hang sulten rundt beina mine. Da oppdaget jeg at det var ikke så værst likevel, å ha et liv utenom barn og hjem.

Skrevet

Takk NewMom!

Håper det går greit.

Skrevet

Det gjør det helt sikkert! Skal babyn i bhg eller?

Skrevet

Det gikk kjempefint synes jeg! Begynte å jobbe da Elias var 9 mnd. Jeg jobber deltid skiftarbeid, så jeg får en del tid hjemme sammen med ham uansett. :) Vi har også gjort det sånn at mannen min deler opp permisjonen sin slik at han er hjemme to dager i uken når jeg har dagvakt. Slik utsetter vi barnehagestarten litt til. :) Det er godt å jobbe, trives veldig godt på jobben min. Veslegutt stortrives hjemme sammen med pappa og storebror! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...