WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Stakkars tuppa mi hadde 40,3 i feber da hun skulle legge seg i går , og det kom grønn gugge poppende ut av øyekroken mens jeg så på :S Ekkelt, stakkar lita. Hun er rød innpå selve øyet og,så det blir vel å få no salvegreier hos legen. Men noen som vet om feberen kommer av øyekatarren , eller om det heller er noe i tillegg som feiler henne?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Vil nok tro at det er noe i tillegg til øyekatarr som gir så høy feber. Har en her selv som popper ut grønn gugge i øynene, men han er kjempeforkjøla og hoster stygt i tillegg. Hadde feber et par dager, men det er over nå God bedring til snuppa di
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Ja,det jeg tenkte sjø.. Hun her har hadd feber siden søndag nå,så vi fikk time til legen idag så får vi se hva som feiler. Fikk gutten din salve til øynene? God bedring til han også , og takk
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Vi har ikke vært til lege. Han har hatt det mange ganger, men denne gangen er han ikke rød på øynene. Så vi venter litt og håper det går over av seg selv. Siden han ikke skal i barnehagen heller Lykke til hos legen
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Øyekatarren følger vel noe annet.. Jeg fikk et skriv av legen sist vi var derhvor det står: " Klut og vann til øyekatarr. En studie viser at placebo er like bra som kloramfenikol til behandling av øyekatarr hos barn" Fra Dagens Medisin, det er vel sånn doktorlektyre det da. Men vi fikk nå med resept på øyedråper og salve likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå