Gå til innhold

Gruer meg sånn til ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

gyn undersøkelsen idag. Har hatt noe smerter i underlivet/korsryggen i det siste. Tenker også på barn nummer to så tenkte at det var greit å bestille en time til undersøkelse. Problemet er at jeg gruer meg forferdelig. har altid vært sånn når jeg skal til lege. Er redd for at de kan si noe jeg ikke vil høre.

I tillegg så har jeg hvitfraksblodtrykk og angst for blodtrykksmåler, så gruer meg tilø måling av blodtrykket også.

 

Noen med trøste ord:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går så bra så. Husk at det er til en profesjonell du skal til nå, og at han vet hva han gjør.

 

Du kan fortelle ham akkurat hvordan du har det, og da vil han forstå. De fleste kvir seg til gyn, men de fleste syns også etterpå at det egentlig ikke var noe å kvie seg for.

 

Det med å være redd for hva de finner; det er jo mye bedre at de finner det ut dersom det skulle være noe, for da kan du jo få den behandlingen som gjør deg frisk igjen :)

 

Lykke til!

Skrevet

Det går nok bra skal du se, pust dypt med magen og tenk på noe hyggelig. Og husk på at legen er der for å hjelpe deg, de fleste er veldig hyggelige også.

 

Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...