Gå til innhold

Dere med spiral plz se hit ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk sotte inn spiral på tirsdag, har hatt store blødninger siden da, + at i dag har jeg begynnt å få sånne kraftige smerte tag ,kan vell beskrive at det er ca der keisersnitt arret skal ligge, så varer de ikke så lenge, så de kommer å går, men de gjør sykt vondt når de kommer..

 

Noen som har opplevd dette? normalt osv?

Er en kobberspiral jeg har sotte inn..

 

Tusen takk for svar dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke slike smerter da jeg fikk satt inn kobberspiral. Var litt mensmurringer og liten blødning i noen dager. Hadde ringt fastlegen og spurt var jeg deg.

Skrevet

Jeg blødde endel i to-tre dager etter at jeg fikk satt inn kobberspiral, men det var ikke noe smerter utover de første par timene etter at den var satt inn.

 

Hadde ringt legen var jeg deg.

Skrevet

Okki. takk dere, skal ringe.. =)

Typisk min flaks liksom.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...